اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

براکس

براکس پنتا / بوراکس پنتا گرید غیرغذایی را نمی توان در همه برنامه های غذایی استفاده کرد بنابراین، محصولات بورات نباید به عنوان افزودنی ها یا نگهدارنده های غذایی استفاده شوند. همچنین نمی تواند به عنوان مکمل های غذایی یا معدنی انسان استفاده شود.

براکس پنتا برای کاربردهای فرش/اثاثیه یا لوازم داخلی مورد استفاده قرار نمی گیرد و برای خوشبو کننده فرش/اثاثیه یا کنترل کک استفاده نمی شود.بوراکس یک ماده بسیار پرکاربرد در صنایع مختلف است. تفاوت اصلی بوراکس پنتا با براکس دکا هیدرات تعداد مولکول های آب موجود در ساختار آنها است. براکس پنتا آب کمتری در ساختار خود دارد. علاوه بر این بوراکس پنتا و دکا از نظر کارایی نیز با یکدیگر متفاوت هستند زیرا پایداری بوراکس دکا بالاتر است.

خطرات استفاده از براکس پنتا / بوراکس پنتا

بوراکس پنتا کاربرد وسیعی در صنایع دارد و باید خطرات آن را برای انسان در نظر گرفت و با رعایت برخی از نکات به پیشگیری از آنها کمک کرد. عوارض و خطرات استفاده از بوراکس عبارتند از:

تماس بوراکس پنتا با پوست و هر قسمت از بدن انسان باعث التهاب یا سوختگی خواهد شد. بنابراین هنگام کار کردن با این ماده شیمیایی از لباس های محافظ و دستکش استفاده کنید تا احتمال آلودگی با این ماده شیمیایی خطرناک به حداقل برسد.

یکی دیگر از خطرات بوراکس گازهای متصاعد شده آن است که می تواند سیستم تنفسی را تحت تأثیر قرار داده و عوارض جبران ناپذیری در پی داشته باشد. برای کاهش این خطرات حتما از انواع ماسک های محافظ استفاده کنید.گازهای متصاعد شده همچنین می توانند باعث آسیب قسمت های مختلف چشم شوند بنابراین توصیه می شود هنگام کار از عینک های محافظ استفاده کنید.

خرید و فروش براکس پنتا / بوراکس پنتا

براکس پنتا در گریدهای مختلف توسط شرکت های مواد شیمیایی تولید و به بازار عرضه می شود. برای تهیه این ترکیب شیمیایی می توانید به صورت حضوری یا خرید اینترنتی اقدام کنید. بوراکس پنتا معمولا در بسته های 25 کیلویی عرضه می شود.

بوراکس شوینده

بسیاری از اجداد ما از بوراکس به عنوان یک شوینده برای تمیز نگه داشتن لباس استفاده می کردند. امروزه از بوراکس، که به عنوان بورات سدیم نیز از آن یاد می شود، به عنوان یک افزودنی پودری برای سفید کنندگی طبیعی و کارآمد در محصولات شوینده استفاده می شود.

بوراکس دارای خواص قلیایی برجسته ای است. این ماده شیمیایی امکان دفع لکه های قوی و اسیدی را فراهم می کند. افزودن سدیم بورات به پارچه های کثیف به دلیل خاصیت سفید کنندگی آن باعث می شود که حتی سفید تر به نظر برسند. خواص و مزایای بوراکس شوینده به شرح زیر است:

  • به خودی خود یک سفید کننده استثنایی است. به دلیل خاصیت قلیایی آن باید دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
  • امروزه ترکیب بوراکس با صابون کاستیل و سودا، شوینده خانگی قدرتمندی ایجاد کرده است که لباس های شما را عاری از آلودگی و بی نهایت تمیز می کند.
  • می توان آن را با مواد شوینده معمولی نیز ترکیب کرد.

نام دیگر بوراکس

بوراکس با نام های دیگری همچون سدیم بورات، سدیم تترابورات یا تترابورات سدیم نیز شناخته می شود. بوراکس یک ترکیب مهم بور، یک ماده معدنی و نمک اسید بوریک است. بوراکس پودری سفید رنگ است که از کریستال های نرم بی رنگ تشکیل شده است که در آب حل می شوند. بوراکس جزء بسیاری از مواد شوینده، لوازم آرایشی و لعاب مینا است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>