اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سرنج

این ترکیب شیمیایی باید در یک محیط خشک و خنک و با تهویه مناسب نگهداری شود و باید نکات ایمنی را در هنگام حمل و نقل و استفاده از این ترکیب شیمیایی حتما رعایت کنید.به هیچ عنوان نباید این ترکیب شیمیایی را حتی به مقدار کم در کنار اکلیل قرار دهید، زیرا فعل و انفعالات شیمیایی بین این ترکیبات باعث جرقه و آتش سوزی می شود. اگر مقدار این دو ماده زیاد باشد و شرایط نگهداری خوبی نیز فراهم نباشد احتمال انفجار وجود خواهد داشت.

اگر این ماده بلیعده شود یا مورد استنشاق قرار گیرد به دلیل سمی بودن باعث مسمومیت شدید شیمیایی می شود. این ترکیب شیمیایی در صورت بلعیده شدن، در اسید کلریدریک معده حل می شود و به خون راه پیدا می کند و باعث آسیب بسیار زیادی به دستگاه گوارش و سلامتی انسان می شود.

درصورت تماس با پوست ممکن است باعث تحریک یا زخم شدن پوست فرد شود. این ماده سرطان زا می باشد و هنگام استفاده از آن حتما باید از تجهیزات ایمنی محافظ مانند دستکش، ماسک و عینک استفاده کنید. در صورت تنفس سرنج، ریه ها ممکن است به شدت تحریک شوند. در صورت تنفس یا بلعیدن این ترکیب شیمیایی توسط فرد او را به هوای آزاد منتقل کنید و سریعا به دنبال خدمات پزشکی برای فرد باشید.

سرب فلزی است که پس از آهن، آلومینیوم، مس و روی، پرکاربردترین فلز در جهان به شمار می آید. اما به مرور زمان سرب در حال از دست دادن کارکردهای قدیمی اش می باشد، زیرا سمیت آن برای انسان و محیط زیست روز به روز شناخته تر می شود، اما هنوز هم در تولید ظرف های مخصوص نگهداری مواد اسیدی خورنده مورد استفاده قرار می گیرد.

سرب عنصری با چگالی بالا است و قادر است که پرتوهای مضر را جذب کند و اجازه ندهد به محیط یا بدن انسان وارد شود. به همین دلیل از این فلز در اتاق های اشعه ایکس، راکتورهای هسته ای و اتاق های عکس برداری پزشکی برای محافظت از کارکنان استفاده می شود. فلز سرب کاربردهای دیگری نیز دارد، که عبارتند از:

  • از سرب در سازه های ساختمانی بسیار استفاده می شود.
  • سرب در لعاب سرامیک بکار می رود.
  • از سرب برای تولید پنجره ها، شیشه های CTR و… استفاده می شود.
  • سرب برای ساخت روکش کابل ها، اجزای الکتریکی، لوله های سربی، مهمات و اتصالات بکار می رود.
  • سرب در صنایع مختلف از جمله اسلحه سازی، ریخته گری، لعاب کاری و چاپ بکار گرفته می شود.
  • کاربرد دیگر سرب در گازوئیل و بنزین است زیرا باعث کاهش صدای موتور می شود.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>