اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ورمیکولیت

ورمیکولیت نام گروهی از کانی های آرام هیدراته یعنی سیلیکات های آلومینیوم، آهن و منیزیم است که شبیه میکا هستند. این ماده معدنی طبیعی در کشورهای مختلف جهان از جمله ایالات متحده آمریکا و آفریقای جنوبی استخراج می شود و به شکل تکه های براق است که رنگ آن از خاکستری تیره تا قهوه ای شنی متغیر است.

نام خود را از کلمه لاتین vermiculare به معنی پرورش کرم و پسوند انگلیسی ite که به معنی سنگ یا معدنی است گرفته شده است. هنگامی که ورمیکولیت تا دمای بسیار بالا گرم می شود، به رشته های طولانی شبیه کرم های کوچک منبسط می شود.

ورمیکولیت سبک، غیر سمی و استریل است و با گذشت زمان خراب نمی شود. PH خنثی دارد. واکنش آن قلیایی است و به راحتی با سایر رسانه ها مخلوط می شود.برای استفاده در باغبانی، به عنوان پولک های قهوه ای طلایی سبک وزن فروخته می شود.

ورمیکولیت در شکل طبیعی خود دارای ظاهر سنگی لایه ای، بسیار شبیه میکا است. استخراج روباز تکنیکی است که برای استخراج ورمیکولیت از زمین استفاده می شود. این به این دلیل است که مواد معدنی نسبتاً نزدیک به سطح زمین یافت می شوند و بنابراین نیازی به تونل سازی نیست.

معادن باز ریخته گری که مانند دهانه های غول پیکر در زمین به نظر می رسند، مکان هایی هستند که معدنچیان برای جداسازی سنگ معدن از ورمیکولیت و سایر مواد معدنی کار می کنند. سپس آنها را بر اساس اندازه به دسته های مختلف دسته بندی می کنند.پس از استخراج آن از زمین، ورمیکولیت در کوره های صنعتی گرم می شود، جایی که ساختار آن تغییر می کند. این فرآیند «لایه برداری» نامیده می شود.

ورمیکولیت لایه برداری شده به رشته های کوچکی که شبیه کرم هستند تبدیل می شود.پس از تکمیل لایه برداری، ظاهر محصول نهایی بسته به اندازه آن متفاوت خواهد بود. چهار اندازه از ورمیکولیت موجود است که بزرگ ترین اندازه آن دارای شکل آشکار کنسرتین است. کوچک ترین اندازه ها برای چشم انسان مانند دانه های بزرگ شن به نظر می رسد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>