اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ورمیکولیت

اینها هر دو افزودنی های معدنی طبیعی هستند که بسیاری از ویژگی های مشابهی دارند. آنها هر دو در باغبانی برای بهبود کیفیت خاک، به ویژه کمک به هوادهی استفاده می شوند. پرلیت در تهویه خاک موثرتر از ورمیکولیت شناخته شده است، در حالی که ورمیکولیت در حفظ رطوبت بهتر است. پتانسیل انبساط بیشتری دارد و بنابراین می تواند رطوبت بیشتری را در خود نگه دارد.بسیاری از باغبانان ورمیکولیت و پرلیت را در مخلوط های باغبانی سفارشی ترکیب می کنند، زیرا هر دو مزایایی برای گیاهان در حال رشد دارند.

ورمیکولیت به دلیل ویژگی های مختلف حفظ رطوبت، برای گیاهان رطوبت دوست مانند سرخس که از رطوبت ثابتی برخوردار هستند مناسب تر است، در حالی که پرلیت برای ساکولنت ها و سایر گیاهانی که محیط رشد خشک تری را ترجیح می دهند مناسب تر است.

پرلیت بسیار سبک وزن است، به این معنی که وقتی در باغبانی هیدروپونیک استفاده می شود، شناور می شود و آن را بی فایده می کند. همچنین هنگام مخلوط شدن با خاک ممکن است استفاده از آن دشوار باشد، زیرا می تواند تا بالای گلدان شناور شود و هنگام آبیاری روی لبه آنها بریزد.

ورمیکولیت معمولاً سنگین تر است، بنابراین برای استفاده در گلدان های بزرگ تر که برای جلوگیری از واژگون شدن آن ها به وزن اضافی نیاز دارند، ایده آل است.ورمیکولیت یک ماده معدنی همه کاره و طبیعی است که می تواند به تنهایی یا مخلوط با سایر محیط های رشد برای بهبود سلامت گیاه و رشد گیاه استفاده شود.

به هوادهی خاک کمک می کند و کیفیت خاک را تا حد زیادی بهبود می بخشد، اما جایی که واقعاً می درخشد، توانایی آن در حفظ رطوبت است، در نتیجه اطمینان می دهد که ریشه ها رطوبت مورد نیاز خود را دارند و در عین حال از آبیاری بیش از حد جلوگیری می کند.خرید ورمیکولیت ممکن است گران باشد، اما ممکن است در مقابل اهمیت سلامت گیاهان شما قیمتی نداشته باشد.

علاوه بر کشاورزی این ماده معدنی طبیعی شگفت انگیز در طیف گسترده ای از کارها، از خنک نگه داشتن خانه ها در تابستان و گرم نگه داشتن خانه ها در زمستان گرفته تا تغذیه دام ها و محافظت از اقلام در طول حمل و نقل، این ماده همه کاره هر روز برای دستیابی به طیف گسترده ای از اهداف در صنایع متعدد از جمله ساخت و ساز، صنعت خودروسازی و تدارکات استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>