اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آفشور

آف شور بانک نیز به عملیات بانکی اطلاق می شود که توسط یک بانک واقع در منطقه یا سرزمینی غیراز سرزمین اصلی که اغلب جزایر متعلق به دولت حاکم بر سرزمین اصلی به شمار می روند با اشخاص غیرمقیم و با پول خارجی و در مقیاس بزرگ انجام می شود.حساب های بانکی آف شور به حساب های بانکی ای گفته می شود که به هیچ عنوان به آن ها هیچ مالیاتی تعلق نخواهد گرفت. با داشتن حساب بانکی آف شور می توان نسبت به جابه جایی وجوه سنگین اقدام کرد.

به غیر از کشورهای امارات متحده عربی و هنگ کنگ کشورهای شناخته شده زیادی نیستند که حساب های آف شور در اختیار کاربران خود قرار می دهند. حساب های بانکی آف شور مزایای بسیاری دارند که افتتاح حساب به ارزهای مختلف رایج، اینترنت بانکینگ قوی قابلیت صدور حواله های بین المللی، صدور دسته چک های بین المللی و صدور کارت های ویزا و مسترکارت ازجمله آن است.

در مجموع در مناطق آزاد تجاری تسهیلات ویژه ای نسبت به سرزمین اصلی به سرمایه گذاران اعطا می شود که به طور معمول شامل تخفیف مالیاتی، در اختیار دادن زمین و غیره می شود. اما با هدف جذب سرمایه مبادلات پولی و عملیات بانکی در این مناطق نیز از امتیازات خاصی برخوردارند که امروزه در بسیاری از کشورهای دنیا به بانک های خارجی ارائه می شود.

تأسیس بانک های آفشور قانونی است که از 20 سال پیش مطرح بوه و برای مناطق آزاد پیش بینی شده است و نظارت آن نیز به بانک مرکزی محول شده است. صلاحیت حرفه ای و سیاسی افرادی که متقاضی تأسیس این دست از بانک ها هستند باید به تایید بانک مرکزی و وزارت اطلاعات برسد و بازرس ها هم مرتبا با مراجعاتی که به بانک ها خواهند داشت از عملیات بانکی و اطلاعات روز آن ها مطلع خواهند شد. تمامی فعالیت های بانک های آفشور ارزی است و درآمد ها و دارایی ها به صورت ارزی سپرده می شوند.

منابع آفشور از منابع دولتی نیست و همه منابع از بخش خصوصی است و این نوع بانک ها در زمینه های جذب کوتاه مدت و معاملات خارجی فعال هستند وام گیرندگان و سپرده گذاران آن ها هم معمولا از کشورهایی غیر از کشور محل حضور این بانک هستند و در بسیاری از کشورها فعالیت دارند.

  • بهترین مناطق آفشور جهان برای فعالیت تجاری
  • منطقه offshore بلیز ( Beliz)
  • منطقه offshore نویس ( Nevis)
  • منطقه offshore باهاماس ( Bahamas)
  • جزایر بریتیش ویرجین ( British Virgin Islands)
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>