اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آفشور

باهاماس مجموعه ای متشکل از بیش از 700 جزیره کوچک و بزرگ در اقیانوس اطلس است. منطقه آفشور باهاماس در ناحیه شمالی کشور کوبا قرار دارد و از جنوب به ایالت فلوریدای ایالت متحده آمریکا می رسد.

شرکت های آفشور در منطقه آفشور باهاماس تحت حکمرانی قانون شرکت های تجاری بین المللی مصوب سال 1990 هستند. نزدیک بودن منطقه آفشور باهاماس به آمریکا سبب شده است تا این منطقه به محبوب ترین منطقه آفشور آمریکایی ها بدل گردد و البته این موضوع، سایر بازرگانان را هم به خود جلب می کند.

یکی از دلایل محبوبیت منطقه آفشور باهاماس قوانین و مقررات سفت و سخت برای محرمانگی اطلاعات است. کسانی که در منطقه آفشور باهاماس، شرکت آفشور دارند، نسبت به درز اطلاعاتشان خیالشان راحت است. شرکت آفشور باهاماس معمولا برای مدیریت کسب و کارهای بین المللی که در خارج از مرزهای باهاماس واقع شده است و اینکه می تواند دارنده یک حساب بانکی آفشور بوده و امور سرمایه گذاری را انجام دهد.

مزایای شرکت آفشور در منطقه آفشور باهاماس

  • محرمانگی و امنیت: قانون شرکت های تجاری بین المللی مصوب 1990 اشتراک گذاری هرگونه اطلاعات در خصوص شرکت آفشور را ممنوع می کند.
  • 20 سال معافیت مالیاتی: هم خود شرکت و هم سهامداران تا 20 سال معاف از هرگونه مالیات هستند.
  • یک مدیر و یک سهامدار: شرکت آفشور باهاماس فقط با یک مدیر و یک سهامدار ( دو عضو) قابل ثبت است.
  • عدم نیاز به تکمیل فرم های سالیانه: در شرکت آفشور باهاماس نیازیر به تکمیل و ارائه فرم ها و اظهارنامه های سالیانه به مراجع ذیربط نیست.
  • قابلیت برگزاری مجامع عمومی شرکت ها در هر کجا: مدیران شرکت الزامی بر برگزاری جلسات شرکت در باهاماس ندارند و می توانند در هر کجا که سکونت دارند جلسات را برگزار کنند.
  • بانکداری آسان و بدون دردسر: به محض اینکه شرکت آفشور در باهاماس ثبت گردید، افتتاح حساب بانکی به نام شرکت جدید بسیار آسان است.

جزایر بریتیش ویرجین ( British Virgin Islands)

حداکثر امنیت، حفاظت از سرمایه و ثبات را در یکی از بهترین مناطق آفشور جهان یعنی منطقه آفشور بریتیش ویرجین تجربه خواهید کرد. ساختارهای آفشور در BVI یکی از بهترین وسایل حفظ و نگهداری سرمایه است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>