اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


بازاریابی


استانداردهای بالاتری از زندگی را فراهم می کند

بازاریابی بین المللی سبک زندگی استاندارد بالایی را برای شهروندان کشورهای شرکت کننده در این بازار تضمین می کند. کالاهایی که به دلیل محدودیت های جغرافیایی خاص در کشور نمی توانند تولید کنند توسط کشورهای دیگر که مواد خام مورد نیاز برای تولید دارند، تولید می شوند و همچنین هیچ محدودیتی برای تولید وجود ندارد.تخصیص منطقی منابع و اطمینان از بهترین استفاده از آن ها در سطح بین المللی یکی از مهم ترین مزایای بازاریابی بین المللی است. همه ملل تشویق و دعوت می شوند تا آنچه را که مازاد موجود در کشور خودشان است را صادر کنند.

رشد سریع صنعتی

تقاضا برای کالاهای جدید از طریق بازار بین المللی ایجاد می شود. این منجر به رشد در اقتصاد صنعتی می شود. توسعه صنعتی یک کشور توسط بازاریابی بین المللی هدایت می شود. به عنوان مثال فرصت های شغلی جدید، استفاده کامل از منابع طبیعی و غیره.بازاریابی بین المللی مزایای هزینه های تطبیقی برای تمام کشورهای شرکت کننده را تضمین می کند. این کشورها از مزایای تقسیم کار و تخصص در سطح بین المللی از طریق بازاریابی بین المللی بهره مند هستند.

همکاری های بین المللی و صلح جهانی

روابط تجاری ایجاد شده از طریق بازاریابی بین المللی، همه ملت ها را به یکدیگر نزدیک می کند و به آن ها فرصتی می دهد تا اختلافات خود را از طریق تفاهم متقابل از بین ببرند. این امر همچنین کشورها را به همکاری مشترک با یکدیگر تشویق می کند. بدین ترتیب چرخه ای طراحی می شود که در آن کشورهای توسعه یافته در فعالیت های توسعه خود به کشورهای در حال توسعه کمک می کنند و این اختلافات اقتصادی و شکاف تکنولوژیکی بین کشورها را از بین می برد.

تبادل فرهنگی را تسهیل می کند

بازاریابی بین المللی باعث ایجاد تبادل اجتماعی و فرهنگی بین کشورهای مختلف در جهان می شود. در کنار کالاها، گرایش ها و مد روز از یک کشور به دیگری منتقل می شود و بدین ترتیب رابطه فرهنگی در بین ملل توسعه می یابد. بنابراین، ادغام فرهنگی در سطح جهانی حاصل می شود.

استفاده بهتر از تولید مازاد

کالاهایی که به صورت مازاد در یک کشور تولید می شوند به کشورهای دیگری که در بازاریابی بین المللی نیاز به کالای مورد نیاز دارند، ارسال می شود. بنابراین، ارز خارجی محصولات بین کشور صادرکننده و کشورهای وارد کننده پاسخگوی نیاز یکدیگر است.

این تنها در صورتی امکان پذیر است که همه کشورهای شرکت کننده به طور موثری از کالاهای اضافی، خدمات، مواد اولیه و غیره استفاده کنند. به طور خلاصه، مهم ترین مزیت بازاریابی بین المللی شامل استفاده مؤثر از تولید داخلی مازاد، معرفی انواع جدید کالا، بهبود کیفیت تولید و ارتقاء همکاری متقابل بین کشورها می باشد.

در دسترس بودن ارز خارجی

بازاریابی بین المللی در دسترس بودن ارزهای خارجی مورد نیاز برای واردات کالاهای سرمایه ای، فناوری مدرن و بسیاری دیگر را سهولت می بخشد. واردات اساسی اقلام را می توان با ارز خارجی حاصل از صادرات حمایت مالی کرد.

گسترش بخش سوم

بازاریابی بین المللی صادرات کالا از یک کشور به کشور دیگر را افزایش و به توسعه صنعتی کمک می کند. امکانات زیرساختی از طریق بازاریابی بین المللی گسترش می یابد. این به طور غیرمستقیم استفاده از حمل و نقل، بانکی و بیمه در یک کشور را تضمین می کند و مزایای اضافی برای اقتصاد ملی را تضمین می کند.

مزایای ویژه در مواقع اضطراری

هر زمان که کشوری با فاجعه طبیعی مانند سیل و قحطی روبرو شود، از سوی سایر کشورها در بازار بین المللی حمایت می شود. بازار بین المللی تأمین اضطراری کالاها و خدمات را برای تأمین نیازهای فوری کشور روبرو با فاجعه فراهم می کند. این توزیع فقط توسط کشوری که واردات مازاد دارد می تواند تسهیل شود.

یک شرکت صادر کننده کالا به کشورهای خارجی از طریق عملیات صادرات سود قابل توجهی کسب می کند. زیرا بازاریابی داخلی سود کمتری از بازاریابی بین المللی دارد. ضرر یک شرکت در بازاریابی داخلی می تواند از سود حاصل از صادرات در بازاریابی بین المللی جبران شود.

با صادرات کالا به کشورهای خارجی می توان ارز خارجی را به دست آورد. بنابراین، سود به دست آمده می تواند برای واردات کالاهای اساسی، ماشین آلات جدید، فناوری و غیره مورد استفاده قرار گیرد. این امر صادرات بزرگ را در آینده تسهیل خواهد کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>