اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

برند

در دنیای رقابتی امروز شرکت ها ناچار اند جهت ادامه حیات و کسب موفقیت در محیط های در حال تغییر جهانی، مزیتی رقابتی کسب کنند و یکی از راه های رسیدن به این مهم، برند سازی در مقیاس جهانی است.چون امروزه مرزهای کشورها به روی سایر ملل باز شده و مشتریان قدرت انتخاب بیشتری نسبت به گذشته دارند، شرکت ها همواره مقتضیات بازارهای جهانی را در راستای کسب رضایت مشتری و نیز جلب حداکثری سود در نظر داشته باشند.

برند سازی بین المللی در بازارهای بین المللی دشواری های فراتر از برندسازی داخلی خواهد داشت؛ مهم ترین علت این دشواری، وجود رقبای بیشتر و از کشورهای مختلف می باشد. بنابراین کوچک ترین ضعفی، با فرصت طلبی رقبای جهانی روبرو خواهد شد.محصولات ایرانی در حال حاضر به جز برخی، شرایط برندسازی مناسبی ندارند. تنها محصولاتی که منشا ایرانی دارند، مانند پسته و زعفران جایگاه خود را تا حدودی حفظ کنند اما آن ها هم برند " تولید ایران " را یدک می کشند نه برند یک محصول از یک شرکت.

بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی توانایی ورود به بازارهای جهانی را دارند اما نقطه ضعف اصلی آن ها نداشتن یک برنامه حرفه ای برندسازی می باشد. با مقداری هزینه برای برندسازی می توان از منفعتی بلندمدت بهره مند شد. به همین دلیل است که خیلی از صاحبه نظران به آن هزینه نمی گویند و آن را ابزار کسب منفعت می دانند.

تولیدکنندگان ایرانی، از طریق همکاری با شرکت هایی که به طور حرفه ای در زمینه برندسازی خصوصا برند سازی بین المللی فعالیت دارند، می توانند برای محصولات خود در بازارهای جهانی جایگاه مناسبی بیابند و چرخه صادراتی پویایی را به زنجیره ارزش های شرکت خود بیافزایند.

بازاریابی و برند سازی بین المللی

شیوه بازاریابی صادراتی و برندسازی (EMB) در ITC(International Trade Centre) به صادرکنندگان کشورهای در حال توسعه کمک می کند تا صلاحیت های بازاریابی خود را اعم از استراتژیک و عملیاتی از طریق مجموعه ای جامع از ظرفیت سازی و خدمات مشاوره ای برای برآورده کردن نیازهای بازاریابی و برندسازی مؤسسات صادر کننده ارتقا دهند.

بازاریابی

ITC با ارائه آموزش یا خدمات مشاوره ای که ظرفیت آن ها برای ایجاد و پیاده سازی یک استراتژی تعریف شده دراز مدت در بازار پایان می یابد، از SMEs و TSIs در تکالیف محور بازاریابی پشتیبانی می کند. به ذی نفعان ابزارها و فنون بازاریابی برای حمایت از اجرای استراتژی یاد داده می شود.

برند سازی

در تکالیف محور برندسازی، ITC به طراحی استراتژی های برندسازی و تفسیر عملی آن در خروجی های ملموس مانند مشخصات محصول و خدمات، بسته بندی، مواد ارتباطی و طراحی یا استراتژی های دیجیتال مارکتینگ کمک می کند. چالش های ارتباطات و موقعیت یابی مؤثر یک محصول، خدمات، بخش یا کشور به طور موثر برطرف می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>