اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کراس

در ترانسشیب همان کانتینر ورودی به ایران ارسال می‌شود در این حالت کلیه عملیات توسط لاین کشتیرانی انجام می‌شود و عملیات گمرکی لازم نیست. در حالت کراس استاف کانیتینر ورودی به منطقه ازاد جبل علی یا cfs انتقال و محتویات در کانتینر جدیدی با همان چیدمان کانتینر ورودی بارگیری می‌گردد.

در واقع تفاوت کراس استافینگ و ترانشیپ در جابه جایی کانتینر و خود بار است. در ترانشیپ خود کانتینر جابجا می­شود و در کراس استافینگ محتوای آن. کراس استافینگ برای کالاهایی که اجازه ندارند مستقیم به کشور وارد و از دبی ترخیص شوند، مناسب است. ترخیص کالا از دبی به هر دو روش امکان پذیر می‌باشد.

ری اکسپورت یا صادرات مجدد re-export

در این حالت کالا ترخیص شده از دبی و عوارض گمرکی که معمولا 5 درصد ارزش می‌باشد، پرداخت می‌گردد. در این حالت کالا می تواند تا ٦ ماه در انبارهای دبی نگهداری شود و در زمان صادرات با لنج یا کانتینر جابجا گردد. در این هنگام عوارض پرداخت شده عودت داده می‌شود. در این حالت مالیات ارزش افزوده هم لازم نیست. ترخیص از دبی به روش صادرات مجدد برای کسانی که به زمان بیشتری برای واردات کالای خود نیاز دارند، گزینه مناسب و کارآمدی است.

ترخیص کالا از دبی به روش: واردات قطعی

در این حالت کالا با پرداخت 5 درصد عوارض و 5 درصد مالیات ارزش افزوده ترخیص قطعی می‌گردد و سپس می توان کالا را در داخل دبی معامله کرد و یا دوباره صادر نمود. در صورت صادرات 5 درصد حقوق گمرکی عودت داده نمی‌شود ولی می­توان مالیات را پس­ گرفت.

این روش در ترخیص کالا از دبی مناسب افرادی است که قصد در دارند داخل خاک امارات ترخیص را نهایی و کالا را برای خود کنند. دلیل آن نیز به هر شکلی قابل قبول است. اگر قصد دارید کالای خود را قبل از رسیدن به ایران معامله کنید این روش بهترین گزینه برای شماست.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>