اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات

شرکت مدیریت صادرات EMC ( Export Management Company) یکی از انواع واسطه های صادراتی است که برای کمک به بنگاه های اقتصادی در جهت ورود به بازارهای جهانی و افزایش صادرات کالا یا خدمات بنگاه ها ایفای نقش می کند.

این شرکت ها بسته به شرایط و نیاز می توانند مدیریت تمام و یا بخشی از فعالیت های صادراتی بنگاه های اقتصادی مخصوصا بنگاه های کوچک و متوسط را به عهده گیرند.شرکت های مدیریت صادرات نباید با شرکت های بازرگانی که معمولا به دنبال پیدا کردن مشتری خارجی هستند و هیچ تعهدی به تولیدکننده ندارند اشتباه شوند.

تعهد در قبال حفظ رابطه بلند مدت با تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ماهیت شرکت مدیریت صادرات را از سایر واحدهای تجاری متمایز می نماید. به عنوان بخشی از این تعهد، شرکت های مدیریت صادرات در زمینه ارتقاء ارزش افزوده می کوشند که زمینه هایی غیر از بازاریابی بین المللی را پوشش می دهند.

شرکت مدیریت صادرات، خدماتی را در راستای ایجاد تقاضا در بازارهای بین المللی و همچنین نحوه پردازش و پاسخ صحیح به تقاضای بازارهای خارجی و به عبارتی تسهیل تجارت خارجی به بنگاه ها ارائه می دهد که در نتیجه بنگاه های اقتصادی از ورود به بازارهای جهانی منتفع می شوند و شرکت مدیریت صادرات هم از ایجاد رابطه بلند مدت بین تولیدکننده و خریدار سود می برد و حاصل آن برای کشور نیل به یکی از اهداف مهم توسعه یعنی توسعه صادرات غیر نفتی می باشد.

تمام تولید کنندگان بدون تجربه صادرات بایستی از شرکت های مشاور صادرات EMC کمک بگیرد. حتی صادرکنندگان سطح بالا ممکن است برای دستیابی به بازارهای خارجی خاص جهت صادرات محصولات منتخب خود از شرکت های EMC استفاده نمایند. شرکت هایی که به دنبال بازارهای جدید برای سرعت بخشیدن به رشد اقتصادی خود هستند باید از EMC استفاده کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>