اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات

به طوریکه در بازار هدف حضور پیدا کرده و به دنبال جذب مشتریان خارجی است ولی با نام خود تولید کننده اصلی فعالیت می نماید. به طوری که فاکتورها به نام تولیدکننده صادر می شود و به آن در تمامی مراحل و جزئیات انجام صادرات کمک می کند.

در این حالت تولیدکننده، خود ریسک عدم پرداخت پول را می پذیرد و ممکن است شرکت مدیریت صادرات قیمت را به تولیدکننده پیشنهاد دهد ولی در این حالت تصمیم در خصوص قیمت نهایی توسط تولیدکننده گرفته می شود.

در مواردی که بنگاه های طرف قرارداد شرکت مدیریت صادرات شرکت های خدماتی هستند بر اساس توافق فی مابین روژه می تواند با نام شرکت مدیریت صادرات اخذ و توسط شرکت خدماتی اجرا گردد.

نوع دیگر شرکت های مدیریت صادرات همانند یک توزیع کننده انحصاری و یا غیر انحصاری عمل می کند:
به دلیل اینکه تسلط کافی بر کانال های توزیع دارد برای محصولات صادراتی قیمت رقابتی تعیین کرده و شرکت های تولیدکننده از آن تبعیت می کنند. در این حالت نیز تولید کننده خود ریسک عدم پرداخت پول را می پذیرد.

تفاوت شرکت ها

تفاوت این شرکت ها با شرکت های بازرگانی در همین نکته است که در شرکت های بازرگانی تولیدکننده هیچ کنترلی بر قیمت صادراتی ندارد. شرکت بازرگانی محصول را مستقیماً از تولیدکننده با یک قیمت توافقی خریداری کرده و به مشتری خارجی با قیمت مورد نظر خود می فروشد. در این حالت شرکت های بازرگانی خود مسئول صدور فاکتور و پذیرش ریسک عدم پرداخت می باشد و تولیدکننده هیچ کنترلی بر قیمت صادرات ندارد و حتی ممکن است مشتری خارجی را نیز نشناسد.

نحوه فعالیت EMC

اغلب شرکت های مدیریت صادرات در بازارهای خارجی شبکه فروش دایر می کنند. حتی بعضی از آن ها شعبه و انبار فروش هم دارند. معمول تر آن است که شرکت های مدیریت صادرات نماینده ها و شبکه های گسترده ای از توزیع کنندگان و واسطه های تجاری را در هر یک از بازارهای هدف دارند و برای انجام امور صادراتی خود از آن ها استفاده می کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>