اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مرز

قانون گذار برای افزایش رفاه مرزنشینان، مجوز اخذ کارت بازرگانی برای این افراد را صادر نموده است. این امر نه تنها از ورود کالای قاچاق تا حد زیادی جلوگیری کرده، بلکه منبع درآمدی را برای این افراد در مناطق محروم کشور به وجود آورده است.

این کارت یکی از خدماتی هست که سازمان صنعت و معدن و تجارت برای مرزنشینان کشور در نظر گرفته است. کارت پیله وری طبق قانون صرفاً جهت اشتغال و درآمدزایی مرزنشینانی که از لحاظ معیشتی در دهک های پایین قرار دارند است و دارندگان این کارت حق وکالت ندارند و باید خود شخص رأساً اقدام به مبادلات مرزی اقدام نمایند.

کالاها توسط تجار وارد کشور و در بازارچه های مرزی دپو می شود، سپس مرزنشینان با در دست داشتن کارت های الکترونیکی به بازارچه ها مراجعه خواهند کرد و کالا را تهیه و در نزدیکترین فروشگاه آن را خواهند فروخت و از سود بازرگانی بهره خواهد برد.کارت پیله ورى توسط بازرگانى محل صادر مى گردد و داراى یک سال اعتبار از تاریخ صدور مى باشد.

پیله وران

پیله وران هم از دسته افرادی می باشند که می توانند در صورت داشتن کارت پیله وری از گرفتن کارت بازرگانی معاف باشند، وظیفه ی اصلی پیله وران تامین کالایی استان خود و همچنین استان های همجوار هستند و می توانند برای دریافت کارت پیله وری از طریق اداره ی بازرگانی استان خود اقدام کنند.

مزایای کارت مرزنشینان

براساس اطلاعات موجود، افرادی که دارای کارت مرزنشینان هستند می توانند به ازای هر نفر کالا وارد کشور کنند. هدف از صدور کارت مرزنشینان کمک به اشتغالزایی برای مرزنشینان کشور می باشد.براساس اعلام مراکز پیشخوان دولت، مرزنشینان عزیز در استان های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، ایلام، کردستان، کرمانشاه، خراسان جنوبی، رضوی، شمالی، گلستان، بوشهر، خوزستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، گیلان و مازندران می توانند نسبت به دریافت کارت مرز نشینان اقدام نمایند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
عبدالمهدی مال الهی عرب زاده :
چراواریز مبلغ مقرر برای مرزنشینان برای ماکه مرزنشین هستیم و مراحل ثبت‌نام راپشت سر گذراندیم نریخته اند
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

سجاد درزمان :
سلام خسته نباشید من الان نزدیک ۱۰ ماه هست مدارک رو فرستادم کارتم هنوز نیومده
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>