اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجارت

هدف کلی سازمان تجارت جهانی تسهیل تجارت بین المللی است که مبتنی بر چهار اصل بنیادی خود است توافقات عمومی تعرفه های گمرکی و تجاری که از سال 1947 مستقر شد و عدم تبعیض گذاری و قابلیت پیش بینی و رشد دسترسی به بازارها و رقابت منصفانه و شفافیت را شامل می شود.سازمان تجارت جهانی یک موسسه حاکمیتی بین المللی است که به نمایندگی از متصدیان حاکمیت مرکزی توافقات تجاری امضا شده توسط اعضا را حکمیت می کند و همچنین دادگاه بین المللی برای دعاوی تجاری است.

سازمان تجارت جهانی به توسعه کشورها و اقتصاد در ترابری و تسهیل قوانین تجاری تجارت جهانی کمک می کند و سازمان تجارت جهانی متشکل از 135 عضو است که 90 درصد آن ها در تجارت جهانی حضور دارند و همچنین 30 کشور دیگر (مانند چین و روسیه و …) درصدد عضویت هستند و همه اعضا به اجرای توافقات متعهد شده اند.

تجارت مدرن محدوده بسیار وسیعی از فعالیت های موثر تسهیل تجاری را در بر می گیرد که به طور غیرمستقیم در قواعد WTO پوشش داده شده است و شامل سیاست های ملی مانند استانداردها و قوانین خدمات و کاربرد فناوری اطلاعات برای کاهش هزینه های تجاری است و این تعریف در موضوعات ملی- مرزی مانند شفافیت قوانین ملی و سیاست نهادها روی حق مالکیت شرکت های خارجی و چارچوب های قانونی که همگی در اوضاع سرمایه گذاری کشورها و هزینه های معاملاتی موثرند اتخاذ شده است.

انتقال الکترونیک اسناد تجاری و اتوماسیون کردن اعمال گمرکی موجب کارایی پس اندازها می شوند و به این نکته که زیرساخت های فناوری اطلاعات جهانی به سوی تسهیل تجاری هدایت می شوند اشاره دارد.تعاریف متعارف تجارت که تمایل به از دست ندادن دامنه ی کلی از تراکنش های تجاری دارند و حالا دربرداشتن یک دیدگاه وسیعی از خدمات تجاری بر ای همه شیوه های رایج در تراکنش های بین المللی مرسوم را شامل می شود. خدمات تجاری با این تعاریف وسیع بخش قابل توجه و بسیار مهم تجارت جهانی است.

مزیت فناوری اطلاعات و ارتباطات در محدوده ای از خدمات که در حریم های مرزی تجاری شده می تواند مورد استفاده قرار گیرد و بسیاری از کشورها به تازگی سرمایه گذاری های خارجی را در بازارهای رقابتی در خدماتی مانند ارتباطات و فناوری و تامین مالی ایجاد کرده اند و مردم بیش از بیش مسافرت های گسترده ای را برای گردشگری و آموزش و خدمات پزشکی و تامین دامنه ای از خدمات ساخت نرم افزارهای توسعه را انجام می دهند.

ظهور الگوهای تجاری تحلیل الگوهای تجاری درخدماتی که به دلیل کمبود داده باز داشته شده اند. تنها برخی از آمارهای خدمات تجاری مبنای جهانی در دسترس آمارهای توازن پرداخت های صندوق بین المللی پول (BOP) که تراکنش های ثبت شده در کشورهای عضو و یا کشورهای غیر عضو است را شامل می شود و آمارها به این که خدمات موجب رشد سریع تر اجزای تجارت جهانی بالغ بر 15 درصد از سال 1980 می شوند اشاره دارد و ارزش ایجاد شده از خدمات جهانی به نمایندگی از 50 جامعه تجارت جهانی کالاها و خدمات معادل 3 تریلیون دلار امریکا است و این باور به طور حتم دست کم گرفته شده است.

چرا که فروش به واسطه موجودیت مستقر با FDI و یا افرادی که بیش از یک سال به طور انفرادی که هردوی آن ها در آمارهای BOP مستقر شده اند را در بر نمی گیرد و امروز بیش از نیم سال است که جریانات FDI جهانی در این خدمات هستند و ارزش ها با مجوز حق مالکیت معنوی صاحبان اموال باز تولید شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>