اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لجستیک

لجستیک الکترونیکی در زنجیره تامین دارای قابلیت هایی است که می تواند هم مورد نیاز مشتریان بوده و هم لجستیک تولید کنندگان را ارائه دهد. برای بسیاری از ارائه دهندگان اصلی لجستیک جزء سوم، ارائه این قابلیت ها جز برای قراردادهای بزرگ بسیار غیرعادی است. هرچند که، مجموعه ای از این استراتژی ها باید به وسیله تولید کننده یا ارائه دهنده لجستیک برای ارائه سرویس، بررسی شود.

لجستیک الکترونیکی زیرمجموعه ای از یک بازار لجستیک خارجی بزرگ می باشد. لجستیک الکترونیکی می تواند به معنی انتقال کالاها و خدمات به وسیله تکنولوژی ارتباطات اینترنت مانند انتقال داده الکترونیکی پست الکترونیکی و وب های جهان گستر باشد.

همچنین لجستیک الکترونیکی به عنوان جزئی از کسب و کار الکترونیکی، مفاهیم لجستیک را به صورت الکترونیکی جهت هدایت کسب و کار از طریق اینترنت، به کار می برد. تعریف لجستیک الکترونیکی به صورت ساده به معنی مراحل لازم برای انتقال کالای فروخته شده در اینترنت به مشتریان می باشد.سه گام اساسی لجستیک عبارتند از:

درخواست انتقال

درخواست انتقال با اختصار (RFQ) شناخته می شود که مدیر مرحله تجارت با کمک سرویس های پایه ای روند لجستیک الکترونیکی را آغاز می کند. با قبول سفارش خرید و ارسال پاسخ تایید از سوی مشتری، سیستم به روز رسانی می شود.

حمل و نقل

دومین گام لجستیک نیز با مدیریت تجارت نهایی می شود و با به روزرسانی سیستم خرید، این مرحله آغاز می شود. با حمل کالا به سمت مکان مورد نظر مشتری، کد رهگیری در سیستم لجستیک الکترونیکی مطابقت داده شده و در اختیار مشتری قرار می گیرد.مشتریان با کمک این کد ردیابی بسته های خود را در سیستم آنلاین پیگیری کرده و در نهایت بازخوردی را به سیستم لجستیک ارسال می کنند.

کارایی حاصل شده از سیستم های مدیریت زنجیره حمل و نقل

  • انتشار زمان بندی، هزینه ها، و الزامات تبادل داده ها تک حالت خدمات حمل و نقل
  • برگزاری عملیات حمل و نقل
  • مکانیزم مظنه و انجام محاسبه و پیش بینی های تجاری
  • ثبت رزروهای مشتریان و زمانبندی عملیات حمل و نقل
  • ایجاد واسط یکپارچه رزرو برای ارائه دهندگان حمل و نقل
  • پشتیبانی از مدیریت انحرافات
  • ارزیابی های آتی، ممیزی لایحه حمل و نقل و حل و فصل مالی
  • شفافیت اطلاعات و روابط
  • جایگزین زنجیره لجستیک الکترونیکی
  • قابلیت رزرو تمامی خدمات در یک زنجیره طی یک عملیات
  • تضمین کارایی منابع حمل و نقل در حین استفاده
  • توزیع اطلاعات و مستندات به تمامی گروه ها
  • ایجاد وضعیتی برای دیده شدن
  • Trigger های ویژه اقدامات

مزایای حاصل از سیستم های مدیریت زنجیره حمل و نقل

  • یکپارچه سازی زنجیره لجستیک
  • یافتن راهکارهایی برای بهینه سازی فرآیند مدیریت حمل و نقل
  • طراحی پیشرفته از شبکه های حمل و نقل
  • امکان دیده شدن در زنجیره حمل ونقل
  • انعطاف پذیری در اجرای حمل و نقل
  • ایجاد هم افزایی بین آژانس های منطقه ای
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>