اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اعتبار اسنادی

در اعتبار اسنادی غیر قابل برگشت ساده، تعهد بانک گشاینده فقط در مقابل ذینفع و در خصوص ایفای تعهد بروات / اسناد است و معمولا در باجه بانگ گشاینده منقضی می گردد. در این اعتبار اسنادی گشاینده هیچ تعهد یا التزامی در مقابل اشخاص ثالث، غیر از ذینفع یاد شده، ندارد.

بانک ها و سایر موسسه های مالی ممکن است تصمیم به خرید بروات / اسناد، به شرحی که درفوق بدان اشاره گردیده، بگیرند. بنابراین خریدار برات کشیده شده / سند ارائه شده تحت چنین اعتباری، در مقابل بانک گشاینده، حقی نسبت به این اعتباراسنادی ندارد. این نوع اعتبار اسنادی برای بانک گشاینده، به منظور حمایت ازخریداربروات / اسناد، تعهدی ایجاد نمی نماید.

خریدار برات کشیده شده / اسناد ارائه شده تحت اعتبار اسنادی غیر قابل برگشت ساده فقط مجاز به ارائه برات / اسناد از طرف ذینفع می باشد. معمولا تعهد بانک گشاینده تحت این نوع اعتبار اسنادی بدین نحو در اعتبار اسنادی بیان می شود که بانک آماده پرداخت می باشد و تاریخ انقضا، تاریخ ارائه اسناد به باجه های بانک گشاینده است.

همچنین، ممکن است تعهد بانک گشاینده با صراحت بیشتری به شکل زیر بیان شود: " به این وسیله با ذینفع موافقت می نمائیم که کلیه بروات کشیده شده و یا اسناد ارائه شده تحت اعتبار اسنادی را پرداخت خواهیم کرد. مشروطه به آن که، مواد وشرایط اعتبار اسنادی رعایت شده باشد و ارائه اسناد در باجه های این بانک در و یا قبا از تاریخ انقضاء صورت بگیرد." یا عبارات دیگری که همین مفهوم را برساند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>