اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجارت

همکاری های بین المللی صندوق متضمن دسترسی به روزآمدترین اطلاعات تخصصی و استانداردها در حوزه بیمه اعتبار صادراتی می باشد که این امر تأثیر مستقیمی بر عملکرد بهینه صندوق در سطح «کلاس جهانی» دارد.

صندوق به عنوان موسسه بیمه اعتبار صادراتی رسمی ایران، در تعاملات بین المللی، علاوه بر نمایندگی صنعت بیمه اعتباری ایران، سعی می نماید با انجام رایزنی های موردنیاز، به تسهیل شرایط صادرات و سرمایه گذاری ایرانیان در خارج از کشور کمک نماید.مذاکرات مختلف صورت گرفته به ویژه در حوزه حمایت از رتبه ریسک اعتباری ایران در اجلاس های متعدد، که تأثیر مستقیمی بر تجارت و سرمایه گذاری کشور داشته، نمونه بارز این امر است.

ارتباط این صندوق با نهادهای خارجی همچون اتحادیه ها، بانک ها، موسسات دولتی و نیمه دولتی، شرکت ها و … منجر به اخذ اطلاعات اعتباری آن نهادها و نیز مذاکره و رایزنی با هدف حمایت از صادرات تحت پوشش صندوق گردیده و در نهایت باعث بهبود خدمات صندوق به مشتریان خواهد شد.

مشارکت و ارائه خدمات از سوی نمایندگان صندوق در بسیاری از هیات های تجاری، اجلاس های کمیسیون مشترک و …، عقد قرارداد صادراتی تجار بخش خصوصی کشور با خریداران خارجی را تسهیل می نماید.
فراهم نمودن بستر لازم برای تسهیم ریسک در قالب اتکائی و یا بیمه مشترک از دیگر زمینه هایی است که به بهبود ظرفیت صندوق در ارائه خدمات حمایتی به صادرکنندگان کمک می نماید.

صندوق همچنین در مواقع مورد نیاز به نهادهای مالی، بانکی و بیمه ای خارجی، برای تامین مالی، پوشش بیمه ای و … در ایران، خدمات مشاوره ای ارائه می دهد که این امر تأثیر مستقیمی بر تامین مالی پروژه ها در ایران و نیز جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>