اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


ارزی


پی پال(PayPal)

پی پال یک سامانه تجارت الکترونیکی است که در حال حاضر 170 میلیون عضو دارد. افراد در این سامانه تا حداکثر هزار دلار می توانند از سایت های خارجی خرید می کنند و مبلغ را از طریق سامانه پی پال و به صورت اینترنتی پرداخت کنند. متاسفانه در ایران به دلیل وجود تحریم ها، نمی توان از این سامانه برای مبادلات داخلی استفاده کرد.

وب مانی(Web money)

وب مانی نیز همانند سیستم پی پال یک سامانه تجارت آنلاین بین المللی است که در حدود 32 میلیون عضو دارد. کاربران در این سیستم نیاز به افتتاح حساب بانکی ندارند و این سرویس برای اعضای خود، کیف پول دیجیتال و پاسپورت وب مانی ایجاد می کند که از طریق آن بتوانند به راحتی مبادلات مالی بین المللی خود را انجام دهند.

وسترن یونیون(Western union)

وسترن یونیون نیز از بهترین سرویس های نقل و انتقال ارز بین المللی است که در حال حاضر 185 شعبه در کل دنیا دارد. این سیستم نیاز به ایجاد حساب بانکی در مقصد ندارد و پس از تبدیل ارز خود به نرخ ارز کشور مقصد، با ارسال یک کد 10 رقمی که به کاربر داده می شود، گیرنده ارز می تواند مبلغ واریزی را دریافت کند. البته این روش به دلیل تحریم های موجود، به صورت مستقیم انجام نمی شود.

مانی گرام(MoneyGram)

در سیستم مانی گرام نحوه نقل و انتقلات مشابه با سیستم وسترن یونیون است و تنها یک تفاوت دارد و آن این است که در مانی­گرام نسبت به وسترن یونیون کارمزد کمتری پرداخت می شود.

اسکریل(Skrill)

نام قدیم اسکریل، مانی بوکرز (money bookers) بوده است. اسکریل یک شرکت ثبت شده در بریتانیا است که در زمینه ارائه حساب های ارزی الکترونیک و کسب و کار و تجارت اینترنتی فعالیت می کند. در اسکریل همانند پی پال، کاربران می توانند از طریق کارت اعتباری و حساب بانکی به حساب خود پول واریز کنند و یا از آن برداشت کنند. احراز هویت برای حساب های اسکریل الزامی است. در واقع اسکریل یک کیف پول دیجیتالی است که به وسیله آن می توان دریافت و انتقال وجه آنلاین را با امنیت بالا انجام داد. از مزایای مهم استفاده از خدمات اسکریل این است که کارمزد و هزینه ای برای برداشت از حساب خود ندارد.

پرفکت مانی(Perfect money)

پرفکت مانی یک شبکه پرداخت آنلاین است که برخلاف سامانه پی پال استفاده از خدمات آن برای ایرانی ها محدود نشده است. این شبکه علاوه بر ارائه خدمات خرید از وب سایت های خارجی و پرداخت های ارزی، برای انجام سایر امور ارزی از جمله حواله بین المللی نیز استفاده می شود. انتقال وجه از یک حساب به حساب دیگر در پرفکت مانی نیازمند پرداخت کارمزد می باشد که در حساب های تائید نشده بیشتر از حساب های تایید شده کارمزد کم می شود.

نتلر(NE teller)

نتلر یکی از شبکه های پرداخت آنلاین و کیف پول های الکترونیکی است و شباهت زیادی با اسکریل دارد. نتلر یک حساب ارزی واسط است. به این معنا که کاربران در این شبکه می توانند چند حساب را به صورت همزمان مدیریت کنند. به عبارت دیگر، کاربران اطلاعات تمام کارت های ارزی شان را به این حساب وارد می کنند و از این حساب برای پرداخت به سایت های خارجی استفاده می کنند. با تمام مزایایی که این بستر برای انتقال پول فراهم آورده است، استفاده از این سرویس در ایران به دلیل تحریم امکان پذیر نیست.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>