اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آمریکا

خدمات گمرکی آمریکا استعلام پیش از ورود را به عنوان تصمیم وزارت خزانه داری و نیز تصمیم خدمات گمرکی در اواخر دردهه 1960 شروع کرد. در طول 50 سال گذشته این برنامه به منظور تدارک استعلام پیش از ورود که از طریق یک سیستم جست وجوی تحت وب می باشد به مرور زمان تکامل یافته است (سیستم جست وجوی آنلاین احکام گمرکی (CROSS).در حال حاضر حفاظت مرزی و گمرک آمریکا (CBT) خدمات استعلام پیش از ورود را برای تمام امور که سازمان که عبارتند از:

طبقه بندی تعرفه، ارزش، کشور مبداء، مشکل عوارض گمرکی، تعویق عوارض گمرکی، کاربرد هرگونه سهمیه یا سهمیه تعرفه، واجد شرایط بودن تحت برنامه های ترجیهی، کاربرد قوانین کاپوتاژ و ناوبری و مدیریت کالا در رویه ترانزیت ارائه می دهد. علاوه بر این، به منظور افزایش تقاضا برای استعلامات پیش از ورود و نیز پاسخگویی سریع تر، برنامه استعلام پیش از ورود سازمان حفاظت مرزی و گمرک آمریکا، ارتقاء یافته است تا در حاضر به دفتر نیویورک این اجازه را بدهد که استعلام پیش از ورود الکترونیکی را قبول و صادر نماید.

در این شیوه درخواست ها ثبت می شوند فهرست شده ردیابی می شوند و پاسخ ها به صورت الکترونیکی داده می شود. ارتقاء دیگر در برنامه استعلام پیش از ورود سازمان حفاظت مرزی و گمرک آمریکا این است که چگونه تصمیمات به اشتراک عموم گذاشته شوند در ابتدا این احکام در حجم محدود آژانس و پس از آن در مجله هفتگی آژانس منتشر می شوند. در طی این مدت، سیستم کدینگ این آژانس اجازه جست وجوی مدارک کاغذی براساس موضوع را می داد و مدارک کاغذی برای مطالعه در یک اطاق مطالعه عمومی در دسترس عموم بوده و بانک اطلاعاتی قابل دسترس تحت وب نیز طراحی گردیده است.

در سال 2002، سازمان حفاظت مرزی و گمرک آمریکا (CBP) بانک اطلاعاتی، سیستم جست وجوی آنلاین احکام گمرکی (CROSS) را که در وب سایت سازمان حفاظت مرزی گمرک آمریکا (CBP) قابل دسترس بود را توسعه داد. بانک اطلاعاتی سیستم جست وجوی آنلاین احکام گمرکی استعلام پیش از ورود ایالات متحده آمریکا را قابل دسترس به سادگی قابل جست وجو برای هرفرد در هر نقطه از دنیا نموده است.

همچنین استعلام پیش از ورود، به صورت روزانه برای افسران سازمان حفاظت مرزی و گمرک آمریکا، سایر آژانس های دولتی آمریکا، بازرگانان آمریکایی، بازرگانان بین المللی و سایر سازمان های گمرک خارجی قابل دسترس می باشد. در حال حاضر بیش از 200000 استعلام پیش از ورود در سیستم جامع آنلاین احکام گمرکی (CROSS) وجود دارد و این سیستم جامع به طور رایگان برای تمام افرادی که به اینترنت دسترسی دارند رایگان می باشد.

مزایای احکام پیش از ورود سازمان حفاظت مرزی و گمرک آمریکا متعدد و گسترده می باشد. اول اینکه برای سازمان حفاظت مرزی و گمرک آمریکا، استعلام پیش از ورود، تصمیم گیری را در یک محل متمرکز نموده است به جای اینکه تصمیم گیری درخصوص تعرفه و ارزش در بیش از 300 بندر ورودی که ورود کالا در یک زمان کاملاً فشرده انجام می شود، همچنین کلیه ذی نفعان می توانند از سازمان حفاظت مرزی در گمرک (CBP) درخواست نمایند تا پیش از ورود کالا درخصوص آن تصمیم گیری نماید.

تصمیم گیرندگان استعلام پیش از ورود با هم در یک محل مستقر می باشند که این موضوع باعث یکپارچگی بیشتر و خروجی های مدیریت شده می شود. همچنین این مکان واحد برای کارکنانی که استعلام پیش از ورود را انجام می دهند، می تواند به عنوان یک آموزش متقابل نیز مورد استفاده قرار گیردو باعث توسعه حرفه ای کارکنان می شود.

از آنجا که استعلامات پیش از ورود آمریکا در بانک اطلاعاتی سیستم جست وجوی آنلاین احکام گمرکی ( CROSS) منتشر می شوند، لذا این احکام به سادگی برای تمامی افراد سازمان حفاظت مرزی و گمرک آمریکا در تمامی بنادر قابل جست وجو و دسترسی می باشد. در نهایت با توجه به تخصص آژانس در موضوعات استعلامات پیش از ورود به دست آورده است و نیز ثبات در مواضع آژانس، شفافیت در این روند و استدلال به خوبی توسعه یافته، دادگاه های ایالات متحده تصمیمات سازمان حفاظت مرزی و گمرک آمریکا را به رسمیت می شناسند.

مزایای استعلامات پیش از ورود برای بازرگانان پیش بینی، ثبات، اطمینان و کارایی می باشد. استعلام پیش از ورود سازمان حفاظت مرزی و گمرک آمریکا قابلیت پیش گویی کردن و ثبات را برای بازرگانان به ارمغان می آورد. زیر با داشتن این حکم بازرگانان می توانند با آسودگی خاطر در تمامی بنادر ورودی آمریکا نسبت به ورود کالای خود اقدام نمایند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>