اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چین

یافتن مناسب ترین شهر برای تجارت با چین یک نقطه شروع لازم برای تجارت با کشور چین محسوب می شود. تمرکز مشاغل و خدمات حرفه ای در این شهرها برای هر کدام از حوزه های تجارت و واردات و صادرات کالا متفاوت است. به این ترتیب داشتن استراتژی های لازم برای ورود به بازارهای مختلف موجود در داخل چین بسیار حائز اهمیت است، علاوه بر این هر کدام از مراکز تجاری چین بیشتر بر روی یکی از صنایع متمرکز و مشهور هستند و هر کدام نیز با قوانین و مقررات تجاری مختلفی کار می کنند.

شانگهای بزرگ ترین شهر چین و بزرگ ترین پایانه کانتینتری جهان است. شانگهای مرکز اقتصاد، علم و فناوری، شرکت های مالی، تجارت، نمایشگاه ها و قطب حمل و نقل در چین است. شرکای تجاری شانگهای از 20 کشور در سال های ابتدایی اصلاحات اقتصادی، امروزه به بیش از 200 کشور و منطقه افزایش یافته است. بندر شانگهای به یکی از مهم ترین بنادر تجاری جهان تبدیل شده است و صادرات و واردات بندر شانگهای رتبه اول را در بین شهرهای جهان دارد.

نمایشگاه بین المللی واردات چین به عنوان اولین نمایشگاه ملی بزرگ جهان با موضوع واردات است که هر ساله در ابتدای پاییز برگزار می شود. نمایشگاه بین المللی خودرو شانگهای نیز یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های خودرو در آسیا است. شانگهای بدون شک رتبه اول را در 10 شهر برتر تجاری در چین دارد.بر اساس رتبه بندی محیط تجاری شانگهای با شاخص 86.7 بهترین شهر چین برای تجارت است. این شاخص بر اساس نوآوری های تکنولوژیک، سرمایه گذاری، استعداد، فرهنگ و زندگی، منابع طبیعی و زیرساخت ها سنجش شده است.

پکن

پکن پایتخت کشور و دومین شهر بزرگ چین است. صنایع عمده در این شهر شامل گردشگری، الکترونیک، مواد شیمیایی، خودرو، ماشین آلات، متالورژی، نساجی، پوشاک و لوازم خانگی است. البته پکن به عنوان یکی از مهم ترین مراکز بازارهای مالی جهان شناخته می شود. ناحیه ای از این شهر به عنوان CBD یا ناحیه مرکزی تجاری پکن، قطب تغییرات تجاری اقتصادی پکن در سال های اخیر بوده است.

شنزن

شنزن سومین بندرگاه بزرگ جهان از نظر پایانه کانتینری است. شهر جنوبی چین که هنگ کنگ را به سرزمین اصلی چین متصل می کند. شنزن پر است از مراکز خرید بزرگ و بسیار بزرگ که تقریبا هر چیزی می توان در آن پیدا کرد. شنزن به همراه گوانگ ژو پایتخت مد و پوشاک چین هستند. در سال 2020 ارزش صنعت پوشاک چین به بیش از 2.2 تریلیون یوان رسید و با رشدی 25 درصدی در 5 سال، بقیه کشورهای جهان را پشت سر گذاشت.نرخ محیط تجاری شنزن 84.48 است.

گوانگ ژو

از نظر شاخص های کلان تجاری، گوانگ ژو در رتبه سوم قرار می گیرد ولی در حقیقت قطب مراودات تجاری خرید کالا در چین گوانگ ژو است. پس اگر قصد شما واردات است احتمالا بهترین منابع را در این مبدا پیدا خواهید کرد. این شهر بندری گوانگ ژو پنجمین پایانه کانتینری بزرگ جهان است و در کنار شنزن عملا هنگ کنگ را با فاصله زیادی پشت سر گذاشته اند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>