اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چین

کشور چین از چندین مجموعه غیرمتمرکز اقتصادی مهم تشکیل شده است و آگاهی از این مناطق کمک می کند تا شما درک بیشتری از تجارت با این کشور کسب کنید. استان های شرقی این کشور که شامل بزرگ ترین و ثروتمندترین شهرهای چین هسنند، بیشترین مراکز تولید چین را در خود جای داده اند.سه منطقه اقتصادی بسیار مهم و ثروتمند زیر همگی در سواحل شرقی این کشور قرار دارند:

منطقه اقتصادی دلتای رودخانه مروارید (شنزن و گوانگ ژو)

دلتای رودخانه مروارید بر اساس اعلام بانک جهانی بزرگ ترین منطقه شهری جهان و از ثروتمندترین مناطق جنوبی چین است. منطقه ویژه اقتصادی که در این بخش قرار دارد پویاترین بخش چین از زمان اصلاحات اقتصادی در سال 1979 است. برنامه کمیسیون اصلاح و توسعه اقتصادی دولت مرکزی، این منطقه ویژه قرار است به مرکز صنعتی خط تولیدهای پیشرفته و خدمات مدرن چین تبدیل شود.

علاوه بر این اهدافی که این منطقه اقتصادی به آن دست یافته تبدیل شدن به قطب حمل ونقل بین المللی، لجستیک، تجارت، کنفرانس ها و نمایشگاه ها و همچنین صنعت توریسم است.این منطقه از 9 شهر شنزن، گوانگ ژو، فوشان، جوهای، ژیانگمن، ژونگشان، دونگوان و همینطور مناطقی از هویژو و ژاوکینگ تشکیل شده است.

منطقه اقتصادی دلتای رودخانه یانگ تسه (شانگهای)

منطقه اقتصادی رودخانه یانگ تسه 11 استان و شهر را پوشش می دهد. 45 درصد کل تولید خالص کشور و همینطور 40 درصد جمعیت کشور در این مناطق است. دلتای یانگ تسه به تنهایی 21 درصد از کل تولید ناخالص داخلی چین را در خود دارد. در چهار سال گذشته به طور مداوم بار سهم این منطقه از رشد اقتصادی کشور در حال رشد بوده است. از 15 شهر برتر اقتصادی کشور، 10 شهر آن در این دلتای عظیم اقتصادی قرار گرفته است.

کرانه اقتصادی ساحل بوهای (پکن)

منطقه اقصادی ساحل بوهای به صورت تخصصی در حوزه صنایع سنگین و خط تولید بوده است. نقطه قوت تیانجین در حمل و نقل دریایی، لجستیک و خطوط هوایی بوده است. پکن در پتروشیمی، آموزش و بخش تحقیق و توسعه پیشتاز است. این منطقه به سرعت در حوزه های خودروسازی، صنایع هوایی، الکترونیک، نرم افزار، جذب سرمایه خارجی و خدمات سلامت در حال پیشرفت است. این منطقه از لحاظ جغرافیایی در بخش شمال و شمال شرقی چین و در کرانه دریای زرد واقع شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>