اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چین

در صورتی که قصد واردات تکنولوژی و یا مواد اولیه از چین را دارید و یا می خواهید محصول خاصی را از این کشور وارد کنید. شاید اولین و حتی راحت ترین کار انتخاب یکی از شهرهای بزرگ و مهم تجاری چین مثل شانگهای، گوانگجو، پکن، نینگبو، شن زن و یا فوشان و هانجژو باشد. ولی در بیشتر موارد اینکار در عین راحت تر بودن اصلا توصیه نمی شود.

چرا که بازار چین دارای ویژگی های خاصی است و در زمینه های محصولات مختلف به صورت تخصصی پارتیشن بندی شده است. به این ترتیب برای هر محصول، تکنولوژی و یا مواد اولیه ای که قصد وارد کردن آن را دارید علاوه بر شهر های مذکور، یک منطقه یا شهر تخصصی نیز وجود دارد که شما می توانید از آنجا به صورت مستقیم از تولیدکننده اصلی کالا مورد نظر خود را با بهترین قیمت و بدون واسطه خریداری نمایید. در ادامه برخی از بازارهای معروف چین و محصولات تخصصی آنها را معرفی می کنیم.

توجه به موافقتنامه های تجاری میان ایران و چین

یک نکته حائز اهمیت دیگر برای اهمیت آگاهی از اینکه کدام یک از شهرهای چین برای تجارت مناسب تر هستند این است که ممکن است برخی از شهرهای چین با کشور ما توافقنامه هایی را در خصوص تجارت بین الملل امضا کرده باشند و برای بازرگانان ایرانی معافیت هایی را در نظر گرفته باشند. بنابراین عاقلانه است که قبل از هر اقدامی ابتدا از این شرایط با خبر باشیم.

توجه به زیر ساخت های حمل و نقل

مورد دیگر توجه نحوه دسترسی به زیرساخت ها برای حمل و نقل کالا تا کشور مقصد است. زیرساخت های حمل و نقل کشور چین شامل زیرساخت هایی ریلی، زیرساخت های جاده ای، زیرساخت های بندری و زیرساخت های هوایی می شود. مشاوران سپاهان همراه همواره توصیه می کنند که اگر قصد دارید کالاهای انبوهی را وارد کنید و یا به این کشور صادر کنید، بهتر است شهری را انتخاب کنید که در نزدیکی بندرها، جاده ها، فرودگاه ها و راه آهن قرار دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>