اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کالا

برای حفظ سلامت و ایمنی کالا از بسته بندی ویژه همراه با یخ خشک، ژل های مخصوص، پتوی حرارتی و جعبه های خاص استفاده می شود. به عنوان مثال جهت حمل ماهی، انتخاب پرواز مستقیم و استفاده از یخ خشک، پد و یونیلیت حاوئز اهمیت است.

همچنین پس از رسیدن کالا به مقصد مورد نظر، در نظر گرفتن وسیله نقلیه مناسب و قراردادن کالا در یخچال های مخصوص کالاهای فاسدشدنی، از موارد بسیار مهم است. هواپیماهای باری، با امکان کنترل دما، بازرسی دقیق تر، فضاهای بیشتر، انتخاب بهتری برای اینگونه اقلام است.ایتم مهم در بسته بندی قراردادن لیبل مرتبط روی هر بسته از اقلام و چک کردن آن توسط شرکت حمل کننده است.

همانطور که ذکر شد بزرگ ترین چالش در حمل کالاهای فاسد شدنی، حفظ کیفیت و سلامت آن است. از این جهت بسته بندی مناسب، کمک قابل توجهی به این امر می کند. در بسته بندی کالای فاسد شدنی، ممکن است ازجعبه های مخصوص، مواد بسته بندی، بسته های ژل، پتوی حرارتی، یخ خشک، و مواد دیگر وابسته نیاز استفاده شود.

به عنوان نمونه، ماهی یخ زده باید در جعبه های فایبرگلاس یا یونولیتی به همراه بسته ژل استفاده شود. برخی از محصولات ممکن است به سرد کردن پیش از زمان حمل و نقل نیازداشته باشند تا در برابر شرایط پرواز مقاوم شده و عمر مفید آنها افزایش یابد.یکی از نکات مهم که در بارنامه اینگونه اقلام باید قید شود، وارد کردن درجه حرارت مربوطه به حمل در قسمت هندلینگ بارنامه با قید کردن دقیق درجه حرارت می‌باشد. به عنوان مثال:

Please keep cool at +2°C To +8°C

پس از ورود کالای فاسد شدنی فورا با گیرنده کالا تماس گرفته شده و بارنامه مربوطه اعلام ورود می گردد، در غیر اینصورت کالا به انبار یخچالی انتقال داده می‌شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>