اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

امارات

مسیر بسیاری از قطعه ها از امارات می گذرد. چه قطعات ساده چینی و چه لوازم و تجهیزات پیشرفته تر برای تیون کردن خودرو. مخصوصاً اگر قطعه خودروهای لوکس را می خواهید بد نیست از دبی استعلام بگیرید.در مورد امارات و بازار دبی بدون شک امکان خرید و سفارش هر نوع قطعه ای وجود دارد.

چه این قطعه برای خودروهای لوکس و گران قیمت باشد و چه برای خودروهای اروپایی و آسیایی.باید اشاره کرد که دبی و به طورکلی امارات با وجود پیشرفته بودن زیرساخت های آفلاین در حوزه تجارت آنلاین چندان خوب عمل نکرده اند. برای خرید از این بازار باید محتمل تر این است که نیاز دارید تأمین کننده خود را بشناسید.

هند از بزرگ ترین تولیدکنندگان خودرو، موتورسیکلت و قطعات خودرو در جهان است. هزینه بسیار پایین تولید و زیرساخت های قدرتمند در کشور هند باعث شده صادرات از این کشور بسیار به صرفه باشد. دستمزد کارگر در هند بسیار پایین تر از چین است که باعث شده صنایع این کشور جا پای شرکت های چینی بگذارند. هند همچنین از بزرگ ترین تولیدکنندگان موتورسیکلت و قطعات آن در جهان و همچنین از مهم ترین صادرکنندگان این محصولات به بازار ایران است.فاصله کوتاه دریایی هند به ایران باعث شده در خرید عمده و مواردی دیگر از نظر هزینه های حمل ونقل هم با چین برابری کند و برای واردکننده ایرانی به صرفه باشد.

بیشترین سهم واردات قطعات بازار ما از کشور چین تأمین می شود ولی می توان گفت همه این قطعات از مسیر امارات به ایران می رسند. تقریباً همه قطعات یدکی از ماشین های قدیمی و تولید داخل گرفته تا جدیدترین محصولات داخلی و خارجی در چین تولید می شود. کافی است سری به بازار بزنید تا ببینید برای هر قطعه ای، در کنار قطعات داخلی، یک نمونه چینی با قیمت پایین تر هم در بازار موجود است.

پس خیال واردکننده از این نظر راحت است که هر قطعه ای هرچقدر هم کمیاب نمونه چینی دارد. مگر در مواردی کم برای خودروهای پیشرفته جدید و قطعات های تک که باید سراغ آنها را در دبی بگیرید. حالا باید قطعه را پیدا کنیم. اگر این قطعه در کشور چین تولید شود به احتمال زیاد در سایت هایی مثل علی بابا یا مید این چاینا می توانید آن را پیدا کنید. اگر قطعه پیدا شد و امکان خرید به صورت آنلاین یا حضوری را داشتید که چه بهتر. اگر نتوانستید این قطعه را پیدا کنید هم می توانید از کمک کارشناسان سپاهان همراه بهره ببرید.

کافی است پارت نامبر یا شماره سریال و مدل قطعه موردنظر خود را بگویید تا کارشناسان سپراه همراه آن را منبع یابی کنند و فرایند خرید آغاز شود. البته نکات ریزتری در مورد خرید قطعات وجود دارد که در ادامه مطلب به آن می پردازیم.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>