اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجارت

برای دریافت مجوز صادرات کالاهای تجاری، صادرکنندگان ملزم به داشتن کارت بازرگانی در حوزه موردنظر خود هستند. تمامی افراد حقیقی و حقوقی از طریق کارت بازرگانی خود و یا کمک کارشناسان شرکت سپاهان همراه می توانند به صادرات کالای تجاری خود به صورت هوایی اقدام کنند.

بسته بندی یکی از حساس ترین و درعین حال تعیین کننده ترین مراحل عرضه، مصرف و حمل ونقل کالا است. بسته بندی بر روی کیفیت و محتوای بسیاری از مواد تأثیر به سزایی دارد. وجود بسته بندی اصولی و استاندارد اهمیت ویژه ای در بخش حمل ونقل به خصوص صادرات ایفا می کند.

کیفیت مطلوب مواد اولیه مورداستفاده در بسته بندی، کارایی و ابعاد مناسب بسته بندی موجب کاهش هزینه حمل ونقل محصولات می شود؛ زیرا ویژگی های گفته شده به جلوگیری از اتلاف وقت، سهولت بارگیری، استفاده بهینه از فضای وسایل نقلیه حمل بار و سرعت بخشیدن به حمل کالاها کمک می کنند. کالاهایی که دارای بسته بندی استاندارد هستند هنگام حمل ونقل و جابه جایی از خطر ضربه و آسیب دیدگی در امان می مانند.

ما می توانیم امکانات و ابزار مناسب بسته بندی باکیفیت استانداردهای جهانی را در اختیار شما قرار دهیم. شرکت سپاهان همراه با کادر مجرب در زمینه بسته بندی های تخصصی بار به ویژه در بخش صادرات تجهیزات صنعتی و کالاهای خطرناک، کالاهای فاسدشدنی و صنایع غذایی و دارو، در خدمت شرکت ها و اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>