اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

انواع مشاوره بازرگانی:
مشاوره های تجاری و بازرگانی به دلیل تنوع در امور مربوط به بازرگانی متنوع است و دارای شاخه های مختلفی می باشد. برای استفاده از هر کدام از این رشته ها باید تخصص مربوط به آن رشته را کسب نمود.

واردات22

اما به طور کلی انواع مشاوره تجاری و بازرگانی را می توان به گروه مشاوره واردات و صادرات کالا، مشاوره در امور گمرکی، و مشاوره بازرگانی خارجی دسته بندی کرد.

مشاوره واردات و صادرات کالا:7
قوانین واردات و صادرات یکی از اصول و مقرراتی است که هر تاجر و بازرگانی باید آن را شناخته و به چگونگی انجام این فرآیند بپردازد.

به عنوان مثال در زمینه واردات کالا موضوعی که بسیار اهمیت دارد، بررسی نیازهای کشور علاوه بر شناخت قوانین از ضروریات است. همینطور باید در نظر داشت که آیا کالاهای وارداتی مورد نیاز بازار سوددهی کافی را دارند یا خیر، به طوریکه بازرگانان متحمل ضرر نشوند.

در مورد صادرات نیز این موضوع نیز صدق می کند. یعنی باید بازرگان نسبت به کالاهای مورد نیاز در کشور مقصد ارزیابی های لازم را نموده و سپس اقدام به صادرات کالا نماید. مشاوره بازرگانی می تواند تمام جنبه های واردات و صادرات کالا را مورد بررسی قرار دهد و فرد را برای ورود و صدور کالا راهنمایی کند.

مشاوره بازرگانی خارجی:
با توجه به تکنولوژی روز افزون امکانات و ابزار که همه موضوعات زندگی بشر را تحت تأثیر قرار داده، قوانین صادرات و واردات نیز تحت تأثیر همین تغییرات رو به تحول است. قوانین کشورها همواره با این تغییرات نیز متحول شده و لازم است مرتبا مورد بررسی قرار گیرند.

بنابراین با اینکه این تحولات می تواند مفید باشد اما باعث به وجود آمدن مشکلاتی ناشناخته در تجارت می شود که ممکن است فرد را تا به مرز ورشکستگی نیز پیش ببرد. مشاورین بازرگانی خارجی برای جلوگیری از وقوع چنین اتفاقاتی راه حل هایی متناسب با قوانین کشورها را در اختیار فرد قرار می دهند و در تلاش هستند تا فرد بازرگان به حداکثر سود برسد.

مشاوره در امور گمرکی:
گمرک به عنوان یک مرکز تعیین کننده در زمینه واردات و صادرات کالا نقش اصلی را بر عهده دارد. بنابراین هر کالایی که به منظور صادرات و واردات از این مجرا عبور می کند، مشمول قوانین و مقررات گمرکی قرار می گیر که در هر کشوری وضع شده است.

مشاوره در امور گمرکی با شناخت این قوانین به فرد بازرگان کمک می کند تا مجوزهای لازم را برای پروسه طولانی و پیچیده گمرکی را دریافت کرده و اطلاعات کاملی از نحوه تکمیل مدارک و مجوزها برای خروج و ورود کالا را در اختیار او قرار می دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>