اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چین

بازارهای B2B، جایی است که فروشندگان به راحتی می توانند وب سایت خود را برای نمایش آنلاین محصولات و خدمات، مکان یابی و ارتباط با خریداران جهانی، پاسخ به خرید مشتریان و ارسال پیشنهادات فروش ایجاد کنند، به سرعت درحال رشد هستند؛ نقش چین در حمایت از اقتصاد دیجیتال جهان بسیار بزرگ بوده و قابل کتمان نیست، به طوری که بسیاری از بازرگانان و تجار توانسته اند با خرید از تامین کنندگان چینی، سودهای کلانی را به دست اورند.

1. سایت علی بابا Alibaba

بدون شک رهبر بازار برای شروع لیست ما علی بابا است. علی بابا که در سال 1999 تأسیس شد، استاندارد متمایزی را برای وب سایت های B2B تعیین کرده است. قابل ذکر است که در مدت زمان بسیار کوتاهی، این شرکت به طور تصاعدی رشد کرده و عرصه را بر شرکت های رقیبش تنگ کرده است. سایت علی بابا بیش از 8 میلیون عضو در بیش از 220 کشور و منطقه در سراسر جهان دارد.

این فروشگاه شلوغ B2B به دلیل تولیدکنندگان اصلی و قابل اعتمادی که دارد شناخته می شود که با بالاترین کیفیت، کالا را با رقابتی ترین قیمت ارائه می دهند.شبکه ارتباطی اولین مزیت رقابتی علی بابا در بازار است. به عنوان یک بازیگر اولیه بازار، توانست تعداد زیادی فروشنده را به خود جلب کند که به نوبه خود به دلیل تعداد زیادی از گزینه های موجود، مشتریان را جذب کردند.

تجربه خرید آسان و کارآمد یکی دیگر از مزیت های رقابتی علی بابا است. خریداران می توانند مجموعه عظیمی از محصولات از هر صنعت را مرور کنند. این وب سایت به صورت حرفه ای با رابط کاربری خوش خوان و مرتبی طراحی شده است تا خرید را برای خریداران آسان تر و مؤثرتر کند. فروشندگان می توانند محصولات خود را سفارشی سازی کنند که مشتریان زیادی را از وب به سایت علی بابا هدایت می کند. برای خرید از علی بابا می توانید روی لینک کلیک کنید.

2. سایت Global Sources

گلوبال سورسز که در سال 1971 راه اندازی شد و بر خلاف رقبای خود از ابتدا فعالیتش در حوزه B2B بود. گلوبال سورسز وب سایت تجارت بین الملل چندکاناله ی B2B است که فعالیت خود را از طریق نمایشگاه های تجاری آنلاین، نمایشگاه ها، نشریات تجاری و گزارش های مشاوره ای بر اساس صنعت فروش اداره می کند. تمرکز اصلی این شرکت بر صنایع الکترونیک است. فعالیت اصلی آنها ترویج تجارت واردات و صادرات از طریق مجموعه ای از رسانه ها است، جایی که 40 درصد سود آنها از تبلیغات چاپی/مجله و 60 درصد باقی مانده از تجارت آنلاین است. پلتفرم گسترده ی گلوبال سورسز شامل بسیاری از وب سایت های مهم مربوط به صنعت محصول، صادرات منطقه ای، فناوری، مدیریت و غیره است.

3. Made-In-China

Made in China که مقر آن در نانجینگ است، در سال 1998 تأسیس شد. مدل سود اصلی آن ها شامل هزینه های عضویت، هزینه های تبلیغات و رتبه بندی موتورهای جستجو برای ارائه خدمات باارزش افزوده و هزینه های صدور گواهینامه است که آنها برای ارائه گواهینامه به تأمین کنندگان دریافت می کنند. بر اساس منابع معتبر وب سایت Made in China ماهانه تقریباً بیشتر از 50 میلیون بازدید صفحه دارد. اگرچه Made in China به اندازه سایر غول های داخلی مانند علی بابا و Global Sources محبوب نیست اما تأثیر مهمی بر خریداران خارج از کشور دارد. لازم به ذکر است که برای تبلیغات خارج از کشور، Made in China از طریق گوگل و سایر موتورهای جستجو تلاش می کند تا جایگاه خود را تثبیت کند.

4. TradeKey

Tradekey یک شرکت بین المللی است که در سال 2006 تأسیس شد و در بسیاری از کشورها حضور فعال دارد. این شرکت یکی از بزرگ ترین بازارهای آنلاین بین المللی در سراسر جهان برای کشورهای صادرکننده و واردکننده محسوب می شود. فروشگاه مجازی «ترید کی»، معامله گران را با فروشندگان، خریداران، واردکنندگان و صادرکنندگان جهانی، تولیدکنندگان و توزیع کنندگان در بیش از 240 کشور جهان، به سرعت و با هزینه ی مقرون به صرفه متصل می کند. میلیون ها نفر ماهانه از TradeKey بازدید می کنند.

5. DHgate

DHgate (Dūnhuángwǎng) یک پلتفرم B2B در حال ظهور برای شرکت های کوچک و متوسط در چین است که به فروشندگان اجازه می دهد محصولات خود را کاملاً رایگان ثبت کنند و به فروش برسانند. طبق مدل تجاری آن ها، خرید کالا برای خریداران خارجی تنها پس از پرداخت آنها به DHgate انجام می شود. این شرکت به عنوان یک واسط عمل می کند و بیشتر با تأمین کنندگان چینی ارتباط برقرار می کند تا کالا را بر اساس جزئیات ارائه شده حمل کند. هنگامی که خریدار محموله خود را دریافت می کند و اعتراضی نشان نمی دهد، ترخیص بیشتری برای تأمین کنندگان انجام می شود.DHgate تا حد زیادی خطر کلاهبرداری توسط خریداران بین المللی را کاهش می دهد و از شرکت های کوچک یا متوسط برای گسترش در سراسر جهان حمایت می کند.

6. DIYTrade

DIYTrade، یکی از معروف ترین پلتفرم های معاملات آنلاین B2B در جهان با بیش از 5 میلیون محصول است. این پلتفرم با نام eBigChina.com در سال 1999 راه اندازی شد و در سال 2006 به DIYTrade.com تغییر نام داد.

7. Hi Supplier

HiSupplier یکی از منحصربه فردترین پلتفرم های تجارت الکترونیک آنلاین B2B در جهان است که تأمین کنندگان واجد شرایط را در یک سایت اشتراک منابع واحد گرد هم می آورد.این پلتفرم شامل 26 صنعت خاص با بیش از 1000 زیرشاخه است. این سایت همچنین انواع ابزارهای سفارشی را ارائه می دهد که در جستجوی تأمین کننده مناسب کمک می کند.

8. HC360

HC360 در سال 1992 تأسیس شد و یک شرکت ارائه دهنده ی خدمات تجارت الکترونیک B2B پیشرو است که بر فروش اینترنتی و بازاریابی و کانال های بازاریابی سنتی قوی مؤسسه تجزیه وتحلیل صنعت برای ارائه خدمات کامل به مشتریان متکی است. این شرکت مربوط به بسترهای آنلاین و آفلاین است.HC360 به عنوان ویژگی اصلی آن، بر بستر شبکه و فناوری جستجوی پیشرفته خود متکی است تا بتواند پایگاهی قوی از شرکت های کوچک و متوسط ایجاد کند که در آن یکپارچگی تقاضا و عرضه قابل دستیابی است و طیف وسیعی از خدمات اطلاعات تجاری ارائه می شود.

9. E-world Trade

eWorldTrade در کنار Alibaba، یکی از معتبرترین بازارهای تجارت الکترونیکی B2B است که در چین تأسیس شده است. این نام تجاری به عنوان نقطه تلاقی تولیدکنندگان متخصص و برندهای برجسته صنایع مختلف شناخته شده است. این وب سایت رابط کاربری مناسبی برای استفاده با موبایل دارد که به عنوان پلی بین خریداران و فروشندگان عمل می کند.

eWorldTrade یک پلتفرم B2B آنلاین کاملاً بهینه شده با طراحی مناسب است، به طوری که صرف نظر از آنچه که به دنبال آن هستید، می توانید به راحتی از نوار جستجوی پیشرفته برای پیداکردن آن استفاده کنید. «ای ورد ترید» تجربه پیداکردن سریع محصول را برای خریداران فراهم می کند. خریداران می توانند به راحتی محصول موردنظر خود را جستجو کنند. این امر تجربه خرید کلی را برای مشتریان تسهیل می کند و احتمال پذیرفتن نمایندگی برند را برای ارائه دهندگان محلی افزایش می دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
امین حدادی :
سلام .کسی هست اطلاعات خرید از این سایتها داشته باشه و کمک کنه به من
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

فرشید میراحمدی:
چگونه میتونیم در زمینه لوازم جانبی و قطعات از چین خرید کنیم
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>