اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چین

یکی از مهم ترین اصل های تجارت با چین پیدا کردن تامین کنندگان معتبر چینی است که باید در آن بسیار دقت کنید. ابتدا باید بدانید که واردکننده به طور کامل مسئول محصولاتی است که وارد می کند یا خیر؟ هرگونه بی نظمی در رعایت مقررات و گواهینامه ها می تواند در صورتی که منجر به شکایت وی شود، مشکلات جدی و قانونی را برای واردکننده به وجود بیاورد؛ زیرا این محصول باعث آسیب رساندن به مصرف کننده نیز می شود.

دوم این که، اگر تأمین کننده شما معتبر نیست و گواهی اشتباه صادر می کند، محصولات شما ممکن است در گمرک نگه داشته شوند. توجه داشته باشید که این امر مرتباٌ در چین اتفاق می افتد. این اتفاق در کمترین حالت برای شما دردسرهای لجستیکی و هزینه های اضافی (از نظر نگه داری محصولات و تاخیر در ارسال) ایجاد می کند و مقامات بندری می توانند در نهایت کالا را نگه داشته و ورود آنها را به کشور کاملاً ممنوع کنند. به همین دلیل، مهم است که به هیچ عرضه کننده ای که به شما می گوید قوانین را رعایت می کند، اعتماد نکنید.

توصیه می کنیم که برای شناخت تامین کننده یا شخصاً تشریف ببرید و با کارخانه و محصول آشنا شوید یا مسئولیت این کار را به متخصصی که مشکلات فنی را که ممکن است در رابطه با محصول به وجود آید درک کند و بتواند مشخصات آن را برای رعایت مقررات اعمال کند.اگر می خواهید هزینه های حمل و نقل دریایی بین المللی خود را تا حد ممکن کاهش دهید، در نظر داشتن GRI (سیستم هزینه یابی جهانی) می تواند کلیدی باشد.

این امر به ویژه هنگام واردات از چین اهمیت بیشتری دارد. GRI نشان دهنده افزایش نرخ حمل ونقل است که حمل کننده ها در ابتدای هر ماه آن را اعمال می کنند و پس از آن به صورت هفتگی کاهش می یابد تا دوباره در ابتدای ماه بعد افزایش یابد.

اگر نگاهی به آینده نداشته اید و حمل و نقل بین المللی خود را با زمان کافی برنامه ریزی نکرده اید و GRI به طور ناگهانی تأیید شده است، احتمالاً در کشتی ای که در تاریخ مورد نظر شما حرکت می کند جایی پیدا نخواهید کرد یا این که باید مابه التفاوت هزینه های حمل و نقل که قبلاً شامل GRI شده است را پرداخت کنید. درعین حال ممکن است نسبت به زمانی که می توانستید با زمان بندی بهتر پرداخت کنید، 2 برابر شده باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>