اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چین

هنگامی که تمام گواهینامه های مورد نیاز محصول خود را به طور کامل مورد بررسی قرار داده و یک منبع قابل اعتماد پیدا کرده اید که از آنها پیروی می کند، تهیه ی یک قرارداد فروش که مطابق آن همه چیز کاملاً مشخص شده است نیز اهمیت دارد.

این امر به ویژه در مورد مشخصات محصول و شرایط بازگشت و جبران خسارت در صورت عدم مطابقت محصول دریافتی با توافقنامه است. این امر در دراز مدت شما را از بسیاری از مشکلات نجات می دهد و البته این همان موردی است که اکثر واردکنندگان در آن کوتاهی می کنند؛ هنگام واردات از چین، نمی توانید به جزئیات توجه کافی داشته باشید.

در مورد مشخصات محصول، باید سندی تهیه کنید که هر ویژگی را با جزئیات توضیح دهد. شما باید این کار را به گونه ای انجام دهید که جایی برای تفسیر ذهنی باقی نگذارد و در سطح بین المللی و در زمینه های مختلف فرهنگی پذیرفته شود. بنابراین اگر در مورد رنگ ها صحبت می کنید، رنگ Pantone را مشخص کنید. اگر در مورد مواد تشکیل دهنده صحبت می کنید، چگالی، ترکیب و بافت را مشخص کنید.

هیچ جنبه یا ویژگی محصول شما نباید نامشخص باقی بماند. اگر از این امر غفلت کنید، تامین کننده نحوه مطابقت با ویژگی های محصول را انتخاب می کند و بدیهی است که این کار را به شیوه ای انجام می دهد که برای او مقرون به صرفه تر است. این امر باعث کاهش کیفیت و در نتیجه محصول نهایی می شود.

به همین دلیل، بهترین توصیه این است که هنگام واردات از چین همه چیز را مشخص کنید: وزن، تغییرات قابل قبول در وزن، ابعاد، بسته بندی، رنگ، چاپ، مواد، بافت، درمان شیمیایی، برچسب گذاری، لوگوها و سایر سفارشی سازی ها، موارد فنی ویژگی های اجزا و هر چیز دیگری که می توانید برای تعیین آن فکر کنید.

هرچه دقیق تر باشید، شوک های کمتری دریافت خواهید کرد، و اگر اتفاقی غیرمنتظره رخ دهد، احتمال بیشتری وجود دارد که مجبور به پرداخت هزینه آن نشوید.همچنین بسیار مهم است که جزئیات آماده سازی کالاهای خود را هنگام آماده شدن برای حمل مشخص کنید: پالت، نوع پالت، لمینت، کمیت و کیفیت مقوا و غیره.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>