اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو


ارز


حواله یوان با منشأ تمیز

دولت چین حواله حساب هایی که از پول شویی، قاچاق مواد مخدر و ارز حاصل از فروش برخی ارزهای دیجیتال به دست میاید را غیرقانونی می شمارد. چون اکثر صاحبان حساب حواله یوان شخصی هستند برای واریز حواله یوان به چین باید اسم چینی صاحب حساب را به همراه اطلاعات فرستنده برای جلوگیری ازبین رفتن سرمایه خود داشته باشید و دقت کنید ارز حاصل از حواله شما با منشأ به اصطلاح تمیز باشد.

استفاده از حساب مقصد شرکتی

گاهاً با فریز شدن حساب اشخاص به علت عدم رعایت سقف تراکنش در چین مواجه می شویم. فروشندگان چینی برای پرداخت نکردن مالیات از حساب شخصی برای حواله یوان استفاده می کنند. این اقدام باتوجه به قوانین دولت چین در سقف تراکنش روزانه برای اشخاص گاهاً با بسته شدن حساب مقصد همراه است.استفاده از حساب شرکتی برای خرید کالا علاوه بر اطمینان از عدم بلاک شدن پول، امکان ردیابی و طرح شکایت در صورت قصور فروشنده را نیز امکان پذیر می کند.

حواله دلار و یورو

ارسال حواله دلار و یورو ریسک کمتری بابت بلاک شدن پول دارد اما کارمزد 100 تا 200 دلاری بابت هر حواله و لزوم داشتن اینوویس رسمی روش کمتر محبوبی بابت حواله خرید کالا از کشور چین می باشد. اما کمپانی ها بزرگ و شرکت های قوی به خاطر استفاده از کمک های دولت بابت صادرات کالا فقط اقدام به دریافت این نوع حواله می کنند، معمولاً این نوع روش پرداخت از منشأ کشورهای دبی، ترکیه و هنگ کنگ انجام می گیرد.روش های دیگری نیز بابت پرداخت مبلغ خرید کالا مانند تحویل اسکناس یا کش، ویچت پی و یا علی پی نیز وجود دارد که برای خریدهای مداوم معمولاً مرسوم نیست.

نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>