اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نانو رس

بنتونیت های فعال شده با اسید در کاغذ سازی و به عنوان کاتالیزور استفاده می شوند. در واکنش با اسیدها، کاتیون ها (منیزیم، آلومینیوم، آهن) در لایه های میانی این سنگ حل می شوند و کاتیون های هیدروژن جایگزین آنها می شوند. بسته به درجه فعال شدن اسید، مساحت مشخصی تا 450 متر مربع در هر گرم را می توان به دست آورد.

بنتونیت های ارگانوفیلیک (organophilic) برای تنظیم خواص اکستروژن پلاستیک، پماد، چربی و روغن استفاده می شود. این ترکیبات ترجیحا از بنتونیت های فعال قلیایی تهیه می شوند و با ترکیبات نیتروژن آلی (ترکیبات آمونیومی) واکنش می دهند، زیرا یک نوع نرم کننده پارچه هستند.

با توجه به تغییرات آلی، سطح آب دوست ذرات بنتونیت در اصل آبگریز می شود و بنابراین امکان توزیع کامل پلاکت های فیلوسیلیکات منفرد در حلال های آلی (دفع آب) را فراهم می کند. این امر در هنگام استفاده از نانو کلی های آب گریز بسیار مهم است.

این ذرات به طور قطع بر خواص جریانی پوشش ها و رنگ های مبتنی بر حلال تأثیر می گذارد. بر اساس تقریب های انجام شده توسط تحقیقات بازار، بازار جهانی نانو رس در حال توسعه است و ارزش آن تا سال 2023 به بیش از 3.3 میلیارد دلار می رسد.

نانو رس مونت موریلونیت

مونت موریلونیت رایج ترین نانو رس مورد استفاده در کاربردهای مختلف است. کانی مونت موریلونیت متشکل از لایه های آلومینوسیلیکات به ضخامت 1 نانومتر است که با کاتیون های فلزی جایگزین شده و در پشته های چند لایه به اندازه 10 میکرومتر روی هم چیده شده اند. بسته به اصلاح سطح لایه های ذرات رس، مونت موریلونیت را می توان در یک زمینه پلیمری پراکنده کرد تا نانوکامپوزیت پلیمر-رس را تشکیل دهد.

نانو رس هالویزیت

نانو ذرات رس هالویزیت یک نانو لوله آلومینوسیلیکات طبیعی است. لوله های نانورس هالویزیت دو لایه، از نظر شیمیایی شبیه به کائولین هستند و ابعاد متوسط 15 × 1000 نانومتر قابل مقایسه با نانولوله های کربنی دارند. لوله های نانو ذرات هالویزیت توخالی هستند و می توانند برای تحویل و رها سازی کنترل شده داروها و همچنین کاربردهای نانوکامپوزیت و اصلاح رئولوژی استفاده شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>