اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نانو رس

مشخصات برجسته خواص نانو کلی کامپوزیت های نانو رس پلاستیکی را به جایگزینی هیجان انگیز برای مواد تقویت شده معمولی تبدیل کرده است. علاوه بر این، می توان از آنها برای مخلوط کردن پلاستیک های ناسازگار به صورت شیمیایی نیز استفاده کرد.

نانو رس حتی به عنوان یک مخلوط ریز تقسیم شده با هوا (گرد و غبار) تحت تأثیر منبع اشتعال، خود اشتعال نمی شود. از آنجایی که نانو رس قابل اشتعال نیست، امکان انفجار گرد و غبار را نیز از بین می برد.نانو رس در ترکیب با مواد بازدارنده شعله معدنی بدون هالوژن، تنها با افزودن 3 درصد به پلاستیک، میزان تری هیدرات آلومینیوم (ATH) مورد نیاز برای گذراندن آزمایش آتش را ده درصد کاهش می دهد و در عین حال انعطاف پذیری بهتری را ارائه می دهد.

از آنجایی که نانو کلی ها عمدتا به عنوان مواد کمکی استفاده می شوند در مواد مصنوعی مانند بازدارنده های شعله جاسازی می شوند. هیچ خطری برای تماس مستقیم با این ترکیبات برای انسان وجود ندارد.

تحقیقات نشان داده شده است که استنشاق این ذرات تنها باعث التهاب اندک و گذرا در بافت های ریه می شود. تاکنون هیچ داده ای در مورد رفتار آنها در محیط زیست وجود ندارد. از آنجایی که نانو کلی ها از منابع طبیعی تولید می شوند، تشخیص بین شکل طبیعی و مصنوعی این ذرات بسیار دشوار است. در نتیجه بی ضرر هستند و عمدتا در محصولات مقاوم در برابر شعله استفاده می شوند.

نانو کلی ها در انواع مختلف برای مقاصد مختلف در بازار خرید و فروش می شوند. به عنوان مثال قیمت نانو رس مونت موریلونیت با نانو کلی اصلاح شده متفاوت است. فروش نانو پودر در سال های اخیر بسیار رونق یافته است و بازار آن همچنان رو به رشد است.

نانو رس ها یک نوع فیلوسیلیکات هستند و معمولا بر پایه سنگ رسوبی بنتونیت طبیعی تولید می شوند که به نوبه خود از 60 تا 80 درصد از کانی مونت موریلونیت تشکیل شده است. کانی مونت موریلونیت از لایه های آلومینوسیلیکات با ضخامت تقریبی 1 نانومتر تشکیل شده است که به هم پیوسته اند و پشته های بزرگی (Grand Banks) به طول تقریبا 10 میکرومتر تشکیل می دهند. ساختار لایه ای به آنها اجازه می دهد تا با تجمع آب یا مایعات دیگر یا حذف شدن آب از لایه ها، متورم یا منقبض شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>