اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شیمی

انتخاب مواد غذایی و نوشیدنی های حاوی شیرین کننده های کم کالری مانند سوکرالوز می تواند به طور موثر قند و کالری دریافتی شما را کنترل کند که دو جزء ضروری برای حفظ رژیم غذایی و شیوه زندگی سالم است. با این حال، قبل از استفاده از سوکرالوز به عنوان شیرین کننده مهم است که با پزشک مشورت کنید زیرا می تواند عوارض جانبی ایجاد کند.

از آنجا که سوکرالوز از شکر ساخته شده است، طعم آن شبیه شکر است. ولی شما فقط به مقادیر کمی از آن به نسبت شکر نیاز دارید زیرا این شیرین کننده 600 برابر شیرین تر از شکر است. علاوه بر این هیچ کالری ندارد بنابراین پس از بلع هضم نمی شود و برای بیماران دیابتی مفید است.استفاده از سوکرالوز نیز بسیار آسان است. به راحتی در آب حل می شود و در برابر حرارت مقاوم است. همچنین هنگام پخت جایگزین مناسبی برای شکر است زیرا طعم آنها هیچ تفاوتی ندارد.

در سال 2000، اتحادیه اروپا سوکرالوز را در کمیته علمی غذا (SCF) ارزیابی کرد و مشخص شد که استفاده از آن به جای قند قطعا بی خطر است. ADI یا دوز قابل قبول روزانه سوکرالوز 15 است. این بدان معناست که شما می توانید 15 میلی گرم بر کیلوگرم وزن بدن در روز از این شیرین کننده استفاده کنید. بنابراین اگر وزن شما 60 کیلوگرم است، می توانید 900 میلی گرم سوکرالوز در روز مصرف کنید.

این درست است که تحقیقات نگرانی هایی را در این رابطه ایجاد کرده است. با این حال دانشمندان هیچ اثر منفی مستقیمی روی سلامت افرادی که از سوکرالوز استفاده می کنند، پیدا نکرده اند. این امر هم برای افراد سالم و هم برای مبتلایان به دیابت صادق است.

در حالی که سوکرالوز ممکن است در دوزهای بالاتر مشکل ایجاد کند ولی اکثر مردم تقریباً این مقدار را مصرف نمی کنند. اگر از سوکرالوز گاه به گاه و در حد اعتدال لذت می برید، به احتمال زیاد تأثیر منفی بر سلامتی شما نخواهد داشت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>