اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

حمل ونقل دریایی

موسسه آلفالاینر در تحلیل هفتگی خود ابتدا کشتی های غول پیکر را مورد خطاب قرار داد و نوشت: اپراتورهای کشتیرانی به دنبال یافتن راهی برای پرکردن شناورهای مگاماکس خود هستند. کشتی هایی با ظرفیت 18هزار TEU تا 22 هزار TEU مگاماکس خوانده می شوند. شرکت مشترک کشتیرانی های ژاپن موسوم به ONE مدعی است که کشتی کانتینری MOL TIUMPH با ظرفیت اسمی 20 هزار و 170 هزار TEU یک رکورد جدید بارگیری را در مقیاس جهانی به ثبت رسانده است. در دهم ماه ژانویه سال جاری میلادی، کشتی MOL TIUMPH سنگاپور را به مقصد اروپای شمالی در قالب خط سرویسی FE2 متعلق به ائتلاف THE ترک کرد، کشتی مذکور 19 هزار و 190 TEU کانتینر را حمل می کرده است.

همچنین رکورد ثبت شده قبلی مربوط به کشتی کانتینری MUMBAI MAERSK متعلق به کشتیرانی مرسک دانمارک است، که درماه آگوست سال 2018 میلادی بندر Tanjung Pelepas مالزی را به مقصد بندر روتردام هلند ترک کرد. این کشتی 19 هزار و 38 TEU کانتینر را در خود جای داده بوده است.

این گزارش در ادامه به دیگر رخدادهای مهم در بازار حمل و نقل دریایی طی هفته گذشته پرداخت:

  • خط کشتیرانی PIL) Pacific International Lines) سنگاپور مسیر تجاری آسیا- اروپای شمالی را در ماه آوریل سال جاری میلادی ترک خواهد کرد.
  •  Sealand Asia چندین خط سرویس دهی خود را که آسیای شمال شرقی را به آسیای جنوب شرقی متصل می کنند، بازسازی خواهد کرد.
  •  شرکت مشترک کشتیرانی های ژاپن ONE، شبکه درون آسیایی خود را که قراراست از ماه آوریل سال جاری میلادی راه اندازی شود، مورد بازبینی قرار داد.
  • کشتی های کانتینری JULES VERNE و VON HUMBOLDT با ظرفیت 16 هزار و 20 هزار TEU متعلق به کشتیرانی CMA CGM فرانسه بزرگ ترین کشتی های کانتینری هستند که به اسکرابرها مجهز شده اند.
  • چهار بندر بزرگ اروپا شامل روتردام، آنتورپ، هامبورگ و برمرهافن، درمجموع 39 میلیون و 800 هزار TEU را درسال 2018 میلادی جابه جا کردند، رقمی که نسبت به سال 2017 میلادی رشد یک میلیون و 250 هزار TEU و یا به عبارت دیگر روند صعودی 3.2 درصد را به نمایش می گذارد.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>