اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تخفیف تعرفه و معافیت های تعرفه ای:
دو نوع کاهش قیمت در تعرفه وجود دارد:یکی کاهش بی قید و شرط یا معافیت از مالیات بر اساس یک سری اصول مشخص، و دیگری کاهش تعرفه مشروط و معافیت که تعرفه ورودی کاهش می یابد و سا به خاطر نوع استفاده ای که کالا دارد از حقوق ورودی معاف می شود.

واردات13

آیا من برای واردات نیاز به اخذ مجوزی دارم؟
به عنوان یک تاجر برای واردات کالا نیازی به مجوز ندارید ولی بعضی از اقلام هستند که دولت برای واردات آن ها یکسری مجوز را لازم می داند.

یکسری از اقلام عمومی مثل محصولات غذایی، لبنی، گیاهی، حیوانی و یا دارو ها، برندهای معتبر کفش و کیف و چمدان و اسباب بازی و محصولاتی که قانون کپی رایت در آن ها رعایت می شود مثل سی دی و دی وی دی و نوار کاست نیاز به مجوزهایی دارند که در ذیل یک یه یک بررسی خواهیم کرد.

برای انجام تمامی امور شما نیاز به یک شماره ی وارد کننده دارید به این معنا که شما به عنوان دریافت کننده نهایی کالا شناخته می شوید.اگر شما شماره ی کد اقتصادی هم داشته باشید می تواند کفایت بکند.

اگر هیچ کدام از شماره ها ی کارت بازرگانی و شماره کد اقتصادی را ندارید می توانید با شماره تامین اجتماعی خودتان نیز کار کنید، اگر نمی خواهید این شماره را به شرکت حمل و نقل و کشتیرانتی بدهید، و کالای وارداتی شما برای مصرف شخصیتان هست و ارزش آن کمتر از 2500 دلار است و توسط حق العملکار گمرکی ترخیص گردیده، می توانید از کارت بازرگانی شخص ثالثی استفاده کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>