اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بیمه حمل و نقل وارداتی:
بیمه نامه دریایی در بدو پیدایش صرفا به منظور پوشش خطرات دزدان دریایی و آتشسوزی در طی مسیر بوده ولی امروزه اغلب خطراتی که در حین سفر و حین حمل و نقل کالا به خشکی رو به رو است را پوشش می دهد.

ارز_مبادله13

بیمه دریایی خسارات تصادفی وغیر قابل پیش بینی را پوشش می دهد شامل تصادم اتفاقی کشتی باکشتی دیگر، خسارت ناشی از آتشسوزی در دریا، به دریا ریختن کالاها برای نجات کشتی به شرط اینکه این به دریا ریختن به علت فاسد شدن نباشد.

مهم است که خاطر نشان کنیم بیمه دریایی فقط خسارات اتفاقی را پوشش می دهد و خسارت ناشی از فرسودگی طبیعی کشتی، عیب ذاتی کالا مثل زنگ زده بودن آهن آلات را پوشش نمی دهد

مدت اعتبار بیمه برای کالاهایی که به صورت دریایی حمل می شوند از زمان تخلیه کالا از کشتی در بندر مقصد بیمه نامه 60 روز اعتبار دارند.

بیمه حمل و نقل وارداتی:
این نوع بیمه از کشور مبدا حمل تا مقصد انبار بیمه گذار تمامی خطرات تصادفی را پوشش می دهد.این نوع بیمه یکی از اسناد مورد نیاز برای گشایش اعتبار در بانک است.

تقسیم بندی بر مبنای نوع پوشش بیمه ای به این صورت می باشد:

  • بیمه با شرایط تمام خطر(All Risks).
  • بیمه با شرایط B.
  • بیمه با شرایط C.
  • بیمه با شرایط خسارت کلی (Total Loss).

بیمه ترانزیت:
این نوع بیمه زمانی است که مبدا ومقصد کالا جایی خارج از کشورباشدوکالا صرفا برای رسیدن به مقصد خود نیاز دارد تا از قسمتی ازخاک کشور عبور کند.

تقاضا بیمه باربری:
بهتر است خریدار پس از نهایی شدن توافقاتش با فروشنده و دریافت پروفرم، به شرکت بیمه مراجعه کند ومراحل بیمه نمودن کالارا طی کند.صاحب کالا یا متقاضی شرایط بیمه ای مورد نیاز را اعلام می کندو بیمه گذار باتوجه به شرایط و مبلغ پروفرما، بیمه نامه را صادرمی کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>