اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سان استون

سنگ خورشید در طیف وسیعی از رنگ ها رخ می دهد که از بی رنگ شروع می شود و تا زرد، نارنجی و قرمز دامنه می یابد. رنگ، تا حدودی با فراوانی و اندازه صفحات کوچک مس درون سنگ مشخص می شود. این ذرات رنگ صورتی یا مایل به قرمز را به سنگ منتقل می کنند. برخی از استثناها به رنگ سبز پررنگ یا مایل به آبی رنگ هستند.

رنگ می تواند در یک سنگ واحد متفاوت باشد. بعضی از سنگ ها شیب غلظت رنگ را به نمایش می‌گذارند. آنها ممکن است از یک طرف سنگ صورتی و به تدریج به رنگ نارنجی در طرف دیگر آن متمایل شوند. سایر سنگ ها دارای تغییر رنگ تند هستند. این سنگ ها ممکن است دارای تکه های سبز در تماس با نواحی قرمز باشند. برخی از سان استون های استثنایی دارای ویژگی چند رنگ نمایی هستند - رنگ آنها بسته به جهت مشاهده در یک یا سه رنگ متفاوت دیده می‌شود.

راف سنگ خورشیدمعروف ترین ذخایر سان استون در ایالات متحده در اورِگِن واقع شده است. تعدادی از ذخایر سنگ خورشید در اورِگِن به اندازه کافی بزرگ هستند که می توانند عملیات معدنکاری را متحمل شوند. آنها در جریان های بازالت خاصی در لیک کانتی و شهرستان هارنی یافت می شوند. در آنجا سان استون به شکل درشت بلور در بازالت ظاهر می شود.

جریان های بازالت اورِگِن که حاوی سنگ خورشید است، عمدتا در اراضی عمومی قرار دارد و بسیاری از مناطق پربار یا امیدوارکننده با مطالبه معدن نگه داشته می شوند. دایره مدیریت زمین آمریکا یک ناحیه در لیک کانتی را به عنوان یک منطقه شکار سنگ عمومی رزرو کرده است که در آن هر کسی می تواند وارد آن شود، به دنبال سنگ خورشید باشد و آنچه را که برای استفاده شخصی پیدا می کند، نگه دارد.سنگهای

گردآورندگان باید قوانین جمع آوری BLM را رعایت کرده و از اراضی مجاور که ادعاهای معدنکاری در آن ثبت شده است، دور بمانند. جمع آوری در زمین با ادعای معدن فعال فقط می تواند با اجازه مالک انجام شود. سان استون در استرالیا، کانادا، چین، کنگو، هند، مکزیک، نروژ، روسیه، سریلانکا، تانزانیا، ایالات متحده (اورِگِن، نیویورک، ویرجینیا، پنسیلوانیا) و سایر مناطق یافت شده است. سنگ خورشید های استخراج شده از هند دارای رنگ بدنه قهوه ای - قرمز و تلالویی آفتابی دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>