اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آمازونیت

آمازونیت بسیار رنگارنگ است و اغلب در خوشه های بلوری زیبا مشاهده می شود. این امر باعث می شود که در نظر کلکسیونرهای سنگهای معدنی بسیار محبوب شود. برخی از محبوب ترین نمونه های آمازونیت از استان تلر، کلرادو، جایی که کریستال های آمازونیت اغلب با بلورهای بزرگ منشوری کوارتز دودی همراه هستند دیده می شوند.

نمونه های هنری بزرگ غالباً هزاران دلار به فروش می رسند، اما می توانید نمونه های جذاب و کوچک را با قیمت مناسب تر خریداری کنید. آمازونیت اغلب با سایر کانی های معدنی جالب توجه مانند آلبیت فلدسپار، کلیولاندیت، کوارتز و تورمالین شورل(سیاه) رخ می دهد.آمازونیت در بخشهای مختلف جهان در ذخایر کوچک یافت می شود. این منابع در ایالات متحده، افغانستان، استرالیا، برزیل، کانادا، چین، اتیوپی، ماداگاسکار، نامیبیا، نروژ، لهستان، روسیه و سوئد شناخته شده اند.

در سیستان و بلوچستان نیز نمونه های بسیار خوبی از این کانی دیده شده است. بلورهای خوش فرم آمازیت معمولاً در پگماتیت ها، رگه ها و حفره های دیگر یافت می شود. اینها مکانهای زیرزمینی است که بلورهای معدنی بدون مانع رشد می کنند. بعضی اوقات به عنوان سنگ های حجیم یا سنگ زینتی مورد استفاده قرار می گیرد. قطعات معدنی از نوع آمازونیت گاهی در هنگام استخراج پگماتیت استخراج می شود.

انگشتر آمازونیتآمازونیت بیش از 2000 سال است که به عنوان یک سنگ زینتی مورد استفاده قرار می گیرد. در کاوش های باستان شناسی مصر باستان و بین النهرین (منطقه ای که بخش هایی از عراق امروزی، کویت، سوریه و ترکیه را در بر گرفته است) یافت شده است. امروزه از آمازونیت به ندرت به صورت انبوه برای تولید جواهرات موجود در بازار استفاده می شود.

زیرا تولید کنندگان در یافتن مقادیر مورد نیاز با کیفیت گوهری و همچنین به دلیل اینکه مشتریان جواهرآلات با آمازونیت آشنایی ندارند مشکل دارند.آمازونیت در بازارهای صنایع دستی و تراشکاری محبوب ترین است. برای پیدا کردن آن، سعی کنید از یک نمایشگاه سنگهای قیمتی و معدنی، یک فروشگاه سنگ، فروشگاه کریستال، نمایشگاه تراشکاری سنگ یا یک بازار کاردستی آنلاین مانند Etsy دیدن کنید. از این سنگ برای تراش کابوشن، ساختن مهره ها یا تولید سنگ های ریز استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>