اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

هالیت

هولیت در ذخایر تبخیری قاره با دیگر کانی های بورات و تبخیری یافت می شود. در ندول ها تشکیل می شوند و مانند سر گل کلم نامنظم ظاهر می شوند. برخی از هولیت ها در نوع خالص وجود دارند. وجه های بلوری روی ندول ها نادر هستند. ردآثار رگه های سیاه تارعنکبوتی مانند غالباً در تمام ندول ها در هم تنیده و مشبک از خصوصیات خاص هولیت است.

تخته سنگ های هولیت غالباً با دورنما و طرح هایی مزین هستند که از این رگ ها در هنر استفاده می شود. داتولیت و بِیکریت، دو بورسیلیکای دیگر، ندول هایی شبیه به هم دارند، اما به طور قابل توجهی سخت تر هستند. مگنزیت توده ای همچنین می تواند با هولیت اشتباه گرفته شود اما دارای رخ های خوبی است.

این سنگ در مقادیر زیادی در ایالات متحده یافت می شود. کالیفرنیا دارای بیشترین ذخایر هولیت تجاری است که در آنجا ندول های آن تا یکصد کیلوگرم یافت شده است. در معدن Sterling Borax و Tick Canyon در لس آنجلس، گاور گولچ، ایالت اینویو و داگت، در ایالت سن برناردینو و سایر ذخایر بورات در اطراف کالیفرنیا. سایر ذخایر قابل توجه شامل مکانهایی نظیر Quarry Latonville، Brookville، ناحیه Windsor و Iona در نوا اسکوشیا و نیوفاند لند و نیوبرانزویک در کانادا است.

دستبند هولیتهولیت سنگی ارزان قیمت و در عین حال محبوب است. بیشترین استفاده آن به صورت رنگ کردن آن در رنگهای فیروزه ای است ولی دیگر رنگها نیز کاربرد دارد. به تازگی نوع بدون رنگ و سفید طرح دار آن در دستبندهای سنگی به صورت یکدست یا میکس مورد توجه قرار گرفته است. نوع قرمز آن احتمالا ما را به یاد سنگ مرجان می اندازد که در جواهرآلات نیز استفاده می شود.

هولیت چاکرای تاج و چم سوم را تقویت کرده و بنابراین دارای خواص فوق العاده ای از ویژگی های ذهنی و جسمی است. این یک سنگ بسیار آرامش بخش است. به صاحب آن حس صبر و شکیبایی می بخشد و به خلاص شدن از شر خشم و عصبانیت کمک می کند. از آنجا که این احساس آرامش را به وجود می آورد، از آن به عنوان کمک در خواب استفاده می شود.

در زیر بالش قرار می گیرد، به صاحب آن اجازه می دهد خواب خوبی داشته باشد و ذهن پر تحرک شخص را که به او اجازه استراحت نمی دهد، متوقف می کند. در همین روش، از خواص سنگ هولیت برای مدیتیشن نیز استفاده می شود، برای کسانی که در آرام کردن ذهن خود مشکل دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>