اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کیانیت

نام کیانیت در سال 1789 توسط آبراهام گوتلیب ورنر از واژه یونانی κύανος به معنی آبی نامگذاری شده است. در انگلیسی kyanos ترجمه شده و به معنی آبی تیره است. املای فرانسوی cyanite سیانیت معمولاً در بیشتر قرنهای 19 و اوایل قرن بیستم توسط کانی شناسان مورد استفاده قرار می گرفت که از رنگ آبی دریایی cyan اقتباس شده است. کیانیت سنگی ارزان قیمت بوده و بیشتر جواهر آلات کار شده با این سنگ زیر 50$ ارزش دارند. کیانیت می تواند بهترین بهترین بدل یاقوت کبود یا تانزانیت باشد ولی تشخیص آن معمولا آسان است.

کیانیت (kyanite) دارای ترکیب شیمیایی از سیلیکات آلومینوم بی آب (Al2SiO5) و دارای 63% آلومنیوم و 37% سیلیکات است. سه کانی معدنی دارای این ترکیب پلی مورف (چند ساختاری) کیانیت، آندالوزیت و سلیمانیت هستند. کیانیت یک پلی مورف با فشار بالا، سیلیمانیت در دمای بالا و آندالوزیت پلی مورف کم فشار است.

بیشتر کیانیت ها مات هستند و بسیار نادر است کیانیتی پیدا کنید که عاری از اینلوژن باشد. به طور کلی کیانیت و آندالوسیت در کیفیت های غیر گوهری بسیار فراوانند. چسبندگی مولکولی کم در این سنگ سبب شده که بسیار شکننده باشد. بلورهای دوقلویی ( Twinning) و یا رشد درونی موازی با استارولیت بسیار معمول هستند. کیانیت گاهی ویژگی های مغناطیسی مشابه تورمالین را نشان می دهد.

کیانیت آبی چاکرای ششم (چشم سوم) را تقویت کرده و سبب حمایت از درمان اعصاب قطع شده و یا سایر مشکلات عصبی می شود. این سنگ چشم سوم را تحریم و توانایی های روانی را برای ما به ارمغان می آورد. کیانیت آبی باعث یاری دادن شخص در مسیر از میان برداشتن و انحلال الگوهای احساسی غیر کاربردی می شود.کیانیت سیاه چاکرای اول (ریشه) را فعال می کند.

کیانیت سیاه موجب ایجاد تعادل در ساختارهای نصف النهار و ترویج شارش انرژی می شود. این سنگ موجب یاری دادن فرد در شفای مسائل احساسی ایجاد شده به علت عدم تمرکز در مسیر پیشرفت معنوی می شود. همچنین از خواص کیانیت آبی نظر روحانی سبب کمک به بیدار شدن هوشیاری ابعاد درونی می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>