اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کونزیت

کونزیت در بازار در بسیاری از تراشهای زیبا موجود است. این سنگ یکی از سنگهای قیمتی است که در ابعاد نسبتاً بزرگ با قیمت مناسب در دسترس است. با این وجود، هنگام خرید باید به خاطر داشته باشید که ابتدا رنگ و سپس پاکی و شفافیت تعیین کننده اصلی هزینه آن است. اکثر کانزیت ها نسبتا روشن کم رنگ هستند. کونزایتی با شدت رنگ بالا و صورتی یا بنفش واضح و زنده کمیاب تر است و متقابلا ارزشمندتر و گرانتر می باشد.

ارزش سنگ کونزیت برای وزنهای بیشتر از یک قیراط، صورتی روشن می تواند 5-10$ برای هر قیراط باشد. این درحالی است که برای صورتی پررنگ می تواند 15-30$ نیز باشد.این سوال که آیا رنگ باید کم و بیش به شدت به بنفش تمایل داشته باشد، به ترجیح شخصی و نوع رنگ پوست شما بستگی دارد. به نظر نمی رسد منشا استخراج سنگ نقش مهمی در قیمت گذاری کونزایت داشته باشد اگرچه گوهرهای استخراج شده از پالو آلتو در کالیفرنیا می توانند یک امتیاز ویژه به عنوان اولین جایی که کونزیت کشف شد را داشته باشند.

گاهی اوقات تاجران سنگهای قیمتی از اسم معروف کونزیت برای افزایش فروش استفاده کنند و از کلماتی چون "کونزیت زرد" به جای "اسپودمن زرد کمرنگ" و یا کونزیت آبی به جای "اسپودمن سبز متمایل به آبى " استفاده می کنند. البته درباره نمونه آخر "کونزیت آبی" باید با احتیاط بررسی شود زیرا گزارش ها نشان می دهد بسیار ناپایدار است و رنگ آن می تواند به سرعت از بین برود.

بلور کونزیت معدنیکونزیت می تواند با تورمالین صورتی، زوئیزیت صورتی، اسپینل، مورگانیت اشتباه گرفته شود ولی اهمیتی ندارد زیرا این سنگها گرانتر از کونزیت هستند. در این بین رز کوارتز و سنتتیک های سفایر صورتی می توانند بدل این سنگ محسوب شوند. در هنگام خرید اگر کونزیتی دارای رنگ بنفش خیلی شدید و یا صورتی شدید با قیمتی نازل بود باید در خرید آن محتاط باشید. ضمن اینکه این سنگ دارای سختی خیلی بالا نیست و درنتیجه از همنشینی یا ساییده شدن در کنار جواهرات با سختی بالاتر کونزایت خودداری کنید.

از پاک کننده های اولتراسونیک، بخار تمیز کننده یا هر چیز دیگری که به گرما نیاز دارد جهت تمیز کردن کونزیت استفاده نکنید زیرا می تواند بر رنگ سنگ شما تأثیر بگذارد. کونزیت خود را به ساحل نبرید - خورشید می تواند در بعضی موارد باعث کمرنگ شدن سنگ شود.

خواص سنگ کونزیتکونزیت چاکرای چهارم یعنی قلب را فعال می کند. از خواص کونزیت در چاکرا درمانی می توان به یاری دادن فرد در پذیرش انرژی و اتصال فرد به نیروی عشق درونی شامل تمامی خلاقیت ها است. کونزیت سبب رهایی از تنشهای روانی و حمایت از دستگاه عصبی پاراسمپاتیک می شود. این سنگ می تواند قلب را بیدار کرده و آن را به ارتباط صمیمانه با ذهن ترغیب کند. داشتن این سنگ همراه خود موجب می شود که فرد روز خود را با مهربانی، نجابت و وقار طی کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>