اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اوپال

صنعت معدنکاری اتیوپی موجب شده بیش از یک میلیون نفر اشتغال داشته باشند. انواع عمده سنگهای قیمتی موجود در اتیوپی شامل گارنت، زمرد، یاقوت و اوپال است. اوپال تقریبا 98 درصد از میزان صادرات سنگ های قیمتی کشور را تشکیل می دهد.

حجم تولید اوپال از اتیوپی بسیار زیاد بوده است. بر اساس برآوردی که در سال های 2011 تا 2012 انجام شده حدود 40 میلیون قیراط اپالهای تراش یافته تولید شده است که این میزان امروزه بسیار بیشتر است. طبق گزارش ها، بیست و هفت کشور جهان خرید اوپال اتیوپی دارند که در این بین هند، چین و ایالات متحده مشتریان پیشرو در این زمینه هستند.

آینده برای اوپالهای اتیوپی بسیار روشن است. آنها بیشتر در حال دیده شدن بازار گوهر و جواهرات هستند و عموم مردم در هنگام خرید گوهر از آنها آگاه شده اند. همه اینها بدون یک شرکت بزرگ معدنی یا برند جواهراتی است که بخواهد میلیون ها دلار برای تبلیغ آنها استفاده کند. آنها در قالب های مختلف شفاف تا مات با بازی رنگ های واضح در طرح های مختلف وجود دارند.

اوپال های اتیوپی در حال حاضر با قیمت بسیار مناسب تر در مقایسه با موارد مشابه اوپال استرالیایی فروخته می شوند. روزانه مقادیر قابل توجهی اوپال اتیوپی تولید می شود و این کشور ممکن است به اولین رقیب مهم برای اوپال استرالیا تبدیل شود که بیش از 100 سال در بازار اوپال جهان حاکم است.

بسیاری از اپالهای استخراج شده در اتیوپی، به ویژه از ذخایر Welo، اوپالهایی آبسان هستند. "هیدروفان" نامی برای اوپال متخلخلی است که توانایی جذب آب را دارد. تغییر رنگ یا شفافیت اغلب با جذب آب همراه است. این اپال ها به دلیل تخلخل بودن، از وزن مخصوص کمتری نسبت به سایر انواع اوپال برخوردار هستند. برخی از این اپال ها می توانند به اندازه کافی آب جذب کنند تا 15٪ افزایش وزن داشته باشند و خیلی کم برخی از آنها تا نصف وزن خود نیز آب جذب می کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>