اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


مویزنایت


1- مویزنایت کلاسیک (Classic Moissanite)

انواع نگین های مویزنایتاین نمونه که جزو اولین مویزنایت های ساخته شده توسط بشر هستند، بی رنگ نیستند. در حقیقت بسیاری از موزنایت های کلاسیک شبیه الماس های سرتیفیکت شده GIA با رنگ K یعنی زرد (quite yellow) هستند. به علاوه زیر نور، این دسته سایه رنگ زرد مایل به سبز (greenish-yellow) نشان می دهند. به همین دلیل بود که چارز و کلارد از پیشگامان تولید مویزنایت جواهری، به فکر ساخت دو نوع دیگر شبیه الماس شفاف و بی رنگ بیوفتند.

2- مویزنیت بی رنگ و نزدیک به بی رنگ (FOREVER ONE MOISSANITE)

Foreverone MoissaniteFOREVER ONE لقبیست برای دسته ای از مویزنایت های نزدیک به بی رنگ که بعد از تلاش های دو دانشمند Charles & Colvard برای اولین بار تولید شد. آزمایشات بعدی آنها سبب شد که موزنیت هایی کاملا بی رنگ همانند الماسی با رنگ E تولید کنند. انواع سایز و تراش مختلف سبب شد که از استقبال خوبی برخوردار شوند.

به دلیل رسانندگی گرمایی همانند الماس از مویزنایت سنتتیک در الکترونیک و کاربردهای حرارتی استفاده می شود. سختی بالای مویزنایت سبب شده که در آزمایش های فشار بالا مانند سندان الماس بکار برد. از آنجا که الماس های بزرگ معمولاً خیلی گران هستند، در آزمایش های که نیاز به سندان بزرگ تر دارد معمولاً از مویزنایت مصنوعی استفاده می شود.

ادوارد جی آچسن (1983) به نظر می رسد اولین کسی بود سختی و پتانسیل آن را به عنوان ساینده به رسمیت شناخت. او کاربید سیلیکون را به طور تصادفی درحالی که تالش برای رشد الماس با عبور یک قوس الکتریکی بینالکترودهای کربنی از طریق ترکیبی از کربن و خاک رس (یک سیلیکات آلومینیوم) ساخت. او ماده جدید را "کربوراندوم" نام نهاد که بعدا به نام تجاری تبدیل شد. پس از آن، او با استفاده از ترکیبی از کربن و شن و ماسه عملکرد بهتری به دست آورد. این روش هنوز نیز برای تولید کاربید سیلیکون های ساینده استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>