اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کلسیت

از آنجایی که این کانی در رنگهای مختلفی وجود دارد در بحث چاکرا درمانی نیز اثرات مختلفی را دارد. دقت کنید که سنگها دارو یا درمان نیستند و استفاده از آنها نیز تخصص خود را دارد که در مبحث سنگ درمانی درباره آن صحبت کرده ایم.

خواص کلسیت شفاف (Clear Calcite)

کلسیت نوری یا بی رنگ شفافنوع شفاف آن که به "کلسیت نوری" نیز معروف است اولین بار در ایسلند یافت شد ولی بعدها در مکزیک و دیگر مکان ها نیز یافت شده است. این سنگ تقویت کننده تمامی چاکراها بوده و موجب تسهیل آفرینش و وضوح درونی می شود. این کانی موجب ترغیب بخشندگی، رهایی از عصبانیت، تنفر و تکبر حسادت می شود. از خواص کلسیت شفاف به عنوان سنگ درمانی می توان به تحریک سوخت و ساز و شارش انرژی در ساسر حوزه انرژی فرد اشاره کرد.

خواص کلسیت آبی (Blue Calcite)

کلسیت آبیکلسیت های آبی به وفور در مکزیک یافت می شوند. برخی انواع آن با رنگهای آبی سیر در آفریقای جنوبی نیز وجود دارند. این سنگ یکی از تسکین دهنده ترین سنگها برای حوزه احساسی فرد است و چاکرای گلو (پنجم) و چشم سوم (ششم) را تحت تأثیر ارتعاش خود قرار می دهد. گفته می شود این سنگ تسهیل کننده دستیابی به خلاقیت های ناخود آگاه و خود بیانگری است. از خواص کلسیت آبی به عنوان کمک کننده در مشکلات تیروئیدی و لارنژیت استفاده می شود.

خواص سنگ کلسیت سبز (Green Calcite)

خواص سنگ کلسیت سبزکلسیت های سبز با طیف رنگهایی از سبز مات تا زمردی متغیر بوده و نمونه های باکیفیت آن در مکزیک یافت می شوند. این کانی فعال کننده چاکرای قلب (چهارم) بوده و استفاده از آن در چاکرا درمانی موجب القای دلسوزی و نوع دوستی، کمک به شخص در ارتباط با طبیعت، فرونشاندن و سرد کردن آتش خشم و رهایی از تنش های احساسی می گردد. از خواص کلسیت سبز در جهت پایش سلامت قلب و عروق، جوانسازی و نیرو بخشی استفاده می شود.

خواص کلسیت عسلی (Honey Calcite)

خواص کلسیت عسلینمونه های باکیفیت کلسیت عسلی در مکزیک و ایالات متحده یافت شده و دارای طیف قهوه ای مات تا سیر و شفافیت هایی متغیر می باشند. کلسیت عسلی چاکراهای ریشه (اول)، ناف (سوم) و چشم سوم را تحت تأثیر خود قرار داده و می تواند فرد را در ثبات احساسی خود در طی مشکلات یاری نماید. همچنین گفته می شود این کانی در تقویت استقامت و نیروی حیات یا نیروی جسمانی موثر است.

کلسیت نارنجی (Orange Calcite)

خواص سنگ کلسیت نارنجیبهترین نوع کلکسیونی کلسیت نارنجی در مکزیک یافت شده و از نارنجی مات تا شفاف متغیر اند و گاهی در آنها میانباره های سفید رنگی به چشم میخورد. این سنگ چاکرای تناسلی (دوم) و ناف (سوم) را تقویت می کند. این کانی سبب القای عظیم انرژی برای عمل خلاقانه، یاری دادن فرد در معالجه آسیب های مرتبط با قدرت و میل جنسی، خلاقیت و اراده می شود. از خواص درمانی کلسیت نارنجی می توان به یاری دادن در لذت جنسی، تعادل هورمونی، سلامت سوخت و ساز بدن اشاره نمود.

خواص سنگ کلسیت صورتی (Pink Calcite)

کلسیت صورتی رنگ از کنگوکلسیت صورتی در پرو و بلغارستان یافت شده و از نظر شفافیت می تواند مات تا شفاف دیده شود. این سنگ مربوط به چاکرای قلب (چهارم) بوده و در رها شدن فرد از وابستگی های احساسی مخرب کمک می کند. این سنگ هیجانات عصبی و ناامیدی را کاهش داده و قلب فرد را با عشق درونی هماهنگ می کند. از خواص این سنگ می توان به درمان قلب و تصفیه دستگاه های گردش خون، یاری دادن در تغذیه سلولی و ترمیم بافت ها نام برد.

خواص کلسیت قرمز (Red Calcite)

سنگ کلسیت قرمزنمونه های اعلی کلسیت قرمز یا سرخ در مکزیک یافت شده و طیف رنگی آن از قرمز مات تا روشن است. این کانی نیز چاکرای اول و هفتم را قدرت بخشیده و تسهیل کننده بعد معنوی فرد در جریانات مادی است. همچنین در جهت حمایت از سلامتی دستگاه تولید مثل، رشد و چگالی استخوان ها تأثیر گذار است.

پرتو ستاره ای به نمونه های لوزی مختلف الاضلاع (اسکانلوهدرال) گفته می شود که بهترین نمونه های این نوع کلسیت از ایالت تنسی آمریکا استخراج شده و رنگ بیشتر آنها قهوه ای - طلایی است. این سنگ سوم، ششم و هفتم را تقویت کرده و تسهیل کننده هماهنگی با خرد کهن و آگاهی های مافوق بشری است. این سنگ هماهنگ کننده بدن جهت حمل انرژی هایی با ارتعاش بالاتر است و سبب ازبین بردن تفکرات منفی و هدایت فرد به سوی آگاهی گسترده تر می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>