اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شرکت های صادر کننده - تولید کننده - Manufacturer & Export Companies
این دسته از شرکت ها جزو مشتریان دارای پتانسیل بسیار بالا می باشند از آنجائی که تولید کننده واقعی محسوب می شوند که خود را به مرتبه ای از سطح کلان تجارت خارجی رسانده و مستقیما در امور حمل و نقل جهت صادرات محصولات خود به اقصا نقاط دنیا نقش مهمی ایفا می نمایند. از جمله شرکتهای خودرو سازی، مواد غذائی و ماشین سازی و … را می توان نام برد.

شرکت های صادرکننده - واسطه های بازرگانی - Export Management Companies
این دسته از شرکت ها بیشتر نقش شرکت های واسط تجاری را دارند بدین مفهوم که هیچ گونه دخالت و دخل و تصرفی را در متن تولید محصول صادراتی ندارند. بعضا به لحاظ ارتباطات و مناسبات تجاری خریداران بین المللی را مورد هدف خود قرار داده و اقدام به امر خرید محصول از تولید کننده داخلی و سپس صاردات به خریداران خارجی تحت شرایط مندرج در انیکوترمز می نمایند. به عنوان نمونه شرکت های تولید کننده مشتقات نفتی (قیر) و پتروشیمی محصولات خود را از طریق چنین شرکتهای واسط تجاری صادر می نمایند.

شرکت های وارد کننده - تولید کننده - Manufacturer & Import Companies
این دسته از شرکتها نیز همانند مورد قبلی جزو مشتریان دارای پتانسیل بسیار بالا می باشند از آنجائیکه تولید کننده واقعی محسوب می شوند جهت تامین مواد اولید خط تولید خود مستقیما در امور حمل و نقل و کشتیرانی از اقصا نقاط دنیا نقش بسیار مهمی ایفا می نمایند. از جمله شرکتهای خودرو سازی (واردات قطعات یدکی)، مواد غذائی (واردات مواد اولیه) و … را می توان نام برد.

شرکت های واردکننده - واسطه های بازرگانی - Import Management Companies
این دسته از شرکتها نیز همانند مورد مطرح شده قبلی در امر واردات و جهت تامین مواد مورد نیاز کارخانجات داخلی اقدام به خریداری و عملیات واردات از منابع و مبادی مختلف جهانی می نمایند. دسته ای دیگر از این گونه شرکتها نیز جهت تامین مواد مورد نیاز بازار داخلی، اقدام به واردات محصول تمام شده و پخش و توزیع آن به محدوده بازار داخل می نمایند. به عنوان نمونه واردکنندگان صنف رایانه و متعلقات، اجناس لوکس و تزئینی و … را می توان یاد نمود.

شرکت های واردکننده - صادرکننده واسطه های بازرگانی- Trade Management Companies
این دسته از شرکتها گستره فعالیت بازرگانی آنان بسیار وسیع تر و دارای تنوع بیشتری است. چرا که هم زمان دارای پروژه های صادراتی و وارداتی می باشند. این گونه شرکتها به لحاظ مجوزهای بازرگانی که در اختیار دارند قادر به واردات و صادرات محصولات و یا مواد خام متنوع می باشند.

شرکت های حمل و نقل بین المللی - International Freight Forwarders
این دسته از شرکتها معمولا با ارائه خدمات جانبی از قبیل بارگیری، بارچینی، بسته بندی، مشاوره در امور حمل و نقل موفق به دریافت کالا ازصاحب کالای واقعی می گردند. یکی از منابع درآمدی این از دسته از مشتریان، دریافت نرخهای کرایه حمل ویژه و فروش بالاتر همان نرخ با احتساب درصدی از سود بازرگانی به صاحب کالای واقعی است. در دنیای رقابت امروزی، بعضا شرکتهای فورداری بین المللی وجود دارند که در لیست مشتریان بالقوه و قدرتمند یک خط کشتیرانی قرار دارند و همواره از سرویسهای ویژه بهره مند می گردند.

شرکت های کشتیرانی همکار - Shipping Companies
این دسته از شرکتها نیز جزو مشتریان محسوب می شوند و این مهم بدین دلیل است که بعضا یک شرکت کشتیرانی قادر به ارائه سرویس کامل به همه نقاط دنیا نمی باشد و یا در برخی موارد دارای نرخ رقابتی نسبت به شرکتهای کشتیرانی همکار خود نمی باشد.

از این رو اقدام به تامین سرویس (معمولا با نرخ بهتر) از طریق شرکت های کشتیرانی همکار می نماید. بخاطر داشته باشیم که این دسته از شرکتها خود به تنهای دارای تعداد قابل توجهی از مشتریان یا صاحبان کالای واقعی هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>