اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پتاسیم

در ابتدا باید بدانید که پرسولفات پتاسیم یا KPS به میزان کم در آب سرد حل می شود اما در آب گرم بهتر حل می شود. این نمک یک اکسیدان قوی است که معمولاً برای شروع پلیمریزاسیون استفاده می شود. این ترکیب را می توان با الکترولیز محلول سرد بی سولفات پتاسیم در اسید سولفوریک با چگالی جریان بالا تهیه کرد.

2KHSO4 → K2S2O8 + H2

همچنین می توان با افزودن بی سولفات پتاسیم (KHSO4) به محلول نمک آمونیوم پرسولفات NH4) 2S2O8) محلول تهیه کرد. در اصل می توان آن را با اکسیداسیون شیمیایی سولفات پتاسیم با استفاده از فلوئور تهیه کرد.از این نمک برای شروع پلیمریزاسیون آلکن های مختلف که منجر به تولید پلیمرهای مهم تجاری مانند لاستیک استایرن- بوتادین و پلی تترافلورواتیلن و مواد مرتبط می شود، استفاده می شود. این ترکیب در محلول، دیانیون جدا می شود و رادیکال تشکیل می دهد.

این ماده در شیمی آلی به عنوان یک ماده اکسید کننده استفاده می شود به عنوان مثال در اکسیداسیون سولفات Elbs از فنل ها و اکسیداسیون آنیلین های Boyland-Sims.این ماده به عنوان یک ماده سفید کننده قوی و در عین حال پایدار در انواع سفید کننده ها و روشن کننده های مو نیز کاربرد دارد. چنین استفاده مختصر و غیر مداوم به طور معمول بدون خطر است اما تماس طولانی مدت می تواند باعث تحریک پوست شود. این ماده به عنوان ماده بهبود دهنده آرد با شماره E922 استفاده می شود اگرچه دیگر برای این استفاده در اتحادیه اروپا مورد تایید نیست.

پرسولفات پتاسیم عمدتاً به عنوان عوامل اکسید کننده قوی و محرک استفاده می شود. این ماده آغازگر لاتکس یا پلیمریزاسیون محلول منومرهای اکریلیک، وینیل استات، وینیل کلراید و سایر محصولات است و همچنین آغازگر استایرن، اکریلونیتریل، بوتادین و امولسیون های مشابه برای پلیمریزاسیون است.

این ماده می تواند به عنوان عامل گلوتن آرد گندم استفاده شود و عمدتا به عنوان ضد عفونی کننده و سفید کننده پارچه استفاده می شود. می توان به عنوان اکسیدان صنعتی در رنگ ها و نمک های غیر آلی از آن استفاده کرد. این ماده می تواند به عنوان آغازگرهای پلیمریزاسیون امولسیون در صنعت لاستیک مصنوعی استفاده شود.

این ترکیب را می توان به عنوان شتاب دهنده پلیمریزاسیون در رزین مصنوعی استفاده کرد. علاوه بر این، می توان از آن در صنعت فولاد عکاسی و پزشکی نیز استفاده کرد. این ماده می تواند به عنوان معرف آنالیتیکال، اکسیدان و محرک های پلاستیکی مورد استفاده قرار گیرد همچنین می تواند در نازک کاری فیلم نیز استفاده شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>