اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اکسید

قرار گرفتن در معرض مقدار قابل توجه این ماده می تواند با نبض ضعیف و سریع، سیانوز و فشار خون غیر طبیعی همراه باشد. بیمار ممکن است با کاهش درجه حرارت بدن، افزایش درجه حرارت بدن یا درجه حرارت طبیعی بدن ظاهر شود.سردرد، بی حالی، بی قراری، ضعف، تحریک CNS و / یا تشنج ممکن است با مواجهه طولانی مدت یا مکرر رخ دهد. اطلاعات کافی در مورد اثرات آن بر تولید مثل در انسان وجود ندارد. ولی اثرات سو آن بر روی بیضه و ناباروری در حیوانات گزارش شده است.

مطالعات محدودی بر روی حیوانات انجام شده است که حاکی از کاهش تخمک گذاری، سمیت جنینی و نقایص رشد است که ممکن است با سطح مواجهه بسیار بالا اتفاق بیفتد. در برخی از مطالعات خطر مسمومیت برای مادر نیز وجود دارد.این ماده ممکن است با حالت تهوع، استفراغ و اسهال باعث تحریک دستگاه گوارش شود. استنشاق آن باعث سوزش شدید دستگاه تنفسی فوقانی همراه با سرفه، سوختگی، دشواری تنفس و کمای احتمالی همراه است. تماس آن با پوست باعث تحریک پوست شده و تماس با چشم ها باعث سوزش چشم می شود.

در صورت بلع تصادفی هرگز چیزی را از طریق دهان به فرد بیهوش ندهید. کمک پزشکی دریافت کنید. اگر فرد هوشیار است به او آب بنوشانید و استفراغ ایجاد کنید. در صورت بیهوشی، فوراً قربانی را به مراکز درمانی برده و سعی در استفراغ نداشته باشید.در صورت استنشاق بلافاصله در معرض هوای تازه قرار بگیرد. اگر فرد نفس نمی کشید به او تنفس مصنوعی بدهید. اگر تنفس وی دشوار است اکسیژن درمانی کرده و کمک پزشکی دریافت کنید.

در صورت تماس با پوست در حالی که لباس ها و کفش های آلوده را عوض می کنید، بلافاصله پوست را با آب و صابون فراوان به مدت حداقل 15 دقیقه شستشو دهید. اگر خارش بیشتر شد یا از بین نرفت کمک پزشکی درخواست کنید.در صورت تماس با چشم ها بلافاصله حداقل به مدت 15 دقیقه چشم ها را با آب فراوان شستشو دهید و پلک های بالا و پایین را زیر آب بلند کنید و کمک پزشکی دریافت کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>