اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بلبرینگ

در بیرینگ های غلطشی اکثر رینگ ها و اجزای غلطتنده را از فولادهای کرم دار می سازند که توانایی سختی پذیری تا مغز قطعه را داشته باشند. در بعضی موارد نیز از فولادهای سخت شونده سطحی استفاده می گردد.البته لازم به ذکر است که شرکت های سازنده بلبرینگ و رولبرینگ این را به صورت یک راز پیش خود محفوظ کردند و هیچ گاه اطلاعات دقیق آلیاژ فولاد بکار رفته در محصولات شان را افشا نمی کنند.

البته دو آلیاژ معروف تر که در ساخت بلبرینگ استفاده می شود می توان به AISI 420 و AISI 52100 اشاره کرد.بلبرینگ های بزرگ و قطعات بیرینگ های غلتشی بزرگ، مثل بلبرینگ های بشکه ایی بزرگ، از کوئچ و تمپر کردن فولاد با قابلیت سختی پذیری سطحی بالا تولید می شوند و فقط سطوح تماس سخت می گردند.

در بیرینگ های ویژه که تحت بار و سرعت، حرارت و یاخوردگی بالایی کار می کنند از فولادهای مقاوم به حرارت یا فولادهای زنگ نزن به همراه عناصر آلیاژی مخصوص یا مواد مخصوص دیگر بنا به نیاز استفاده می شود.در بیرینگ ها (بلبرینگ و رولبرینگ) قفسه های تولید شده به روش پرس کاری ورق معمولا از ورق های فولادی ساخته می شوند.

البته در بعضی موارد، از ورق برنجی نیز استفاده می گردد. قفسه های یکپارچه نیز از پلاستیک، برنج، آلیاژهای سبک با فولاد و در بعضی موارد از آهن زینتر شده (تف جوشی شده) یا از رزین فنولی با لایه های الیاف نخی ساخته می شوند. البته اکثرا قفس های یکپارچه از مواد ترموپلاست تزریق شده در قالب، خصوصا از پلی امید تقویت شده با الیاف شیشه تولید می شوند.

انواع شکل ساچمه و رولر در بلبرینگ ها و رولبرینگ ها

  • رولر بشکه ایی رولر بشکه ایی نامتقارن در رولبرینگ ها
  • رولر بشکه ایی رولر بشکهای متقارن در رولبرینگ ها
  • رولر سوزنی در رولبرینگ ها
  • رولر استوانه ایی در رولبرینگ ها
  • ساچمه در بلبرینگ ها
  • رولر مخروطی در رولبرینگ ها
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>