اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بلبرینگ

بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه یا Double row deep groove ball bearings نوعی از بلبرینگ های شیار عمیق است که به منظور تحمل بار بیشتر طراحی و ساخته شده اند. بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه معمولاً در جایی مورد استفاده قرار می گیرند که با توجه به اندازه قطر شفت، بلبرینگ شیار عمیق تک ردیفه قادر به تحمل بار شعاعی نباشند.

بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه به لحاظ شکل ظاهری نسبت به بلبرینگ شیار عمیق تک ردیفه کمی عریض تر هستند اما قادر هستند به مقدار قابل توجهی بیشتر از نوع تک ردیفه بار شعاعی را تحمل کنند.بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه معمولاً بدون آبند در بازار عرضه می شوند.

بلبرینگ شیار عمیق فلنجی لبه دار، نوعی از بلبرینگ شیار عمیق است که لبه خارجی آن از یک طرف دارای قطر بیشتری نسبت به طرف دیگر می باشد. نصب بلبرینگ شیار عمیق فلنجی لبه دار نسبت به نوع بدون فلنج آن ساده تر می باشد.بلبرینگ شیار عمیق فلنجی لبه دار برای تحمل بار بالای شعاعی مناسب نمی باشند. توصیه شده است برای تحمل بار بالای شعاعی از نوع ساده بلبرینگ شعاعی استفاده شود.

بلبرینگ شیار عمیق با شیار جازنی، نوعی از بلبرینگ شیار عمیق است که لبه خارجی دارای جای خار می باشد که می توان رینگ خارجی را با استفاده یک خار جانبی مقید کرد به طوریکه فقط رینگ داخلی بلبرینگ بچرخد.بلبرینگ ها ی خود تنظیم که به انگلیسی بنام Self-aligning ball bearings شناخته می شود یکی دیگر از نمونه های پر کاربرد بلبرینگ در صنعت می باشند.

بلبرینگ ها ی خود تنظیم همانطور که از نام آن پیدا است قابلیت تنظیم در شرایط ناهمراستایی شفت را دارد، در نتیجه مشکل هم راستا نبودن نشیمنگاه بلبرینگ عدم توازی شفت یا خیز شفت اثر نامطلوبی بر بیرینگ (بلبرینگ) نمی گذارد.بلبرینگ ها ی خود تنظیم با ابعاد متوسط و پر مصرف با حلقه آب بند با گریس کافی تا پایان عمر مفید نیز اریه می شوند.عموما بلبرینگ های خود تنظیم در ماشین آلات کشاورزی، نوار نقاله ها و.. کاربرد فراوانی دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>