اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بلبرینگ

بلبرینگ ها و رولبرینگ ها کاربرد فروانی در صنعت دارند گزاف نیست اگر بگوییم چرخ محرک صنعت با چرخش بلبرینگ ها و رولبرینگ ها می چرخد، یکی از کاربرد های بلبرینگ در صنعت کشاورزی و تراکتور و لوازم یدکی کشاورزی می باشد و بعلت کاربرد گسترده این بلبرینگ ها تحت عنوانبلبرینگ کشاورزی و تراکتور اطلاق می شوند. که در این مقاله قصد داریم بلبرینگ هایی که مصرف کشاورزی دارند و بلبرینگ تراکتور فرگوسون و رومانی را با هم بررسی کنیم.بلبرینگ های مصرفی در تراکتور فرگوسون و رومانی به شرح زیر است:

  • بلبرینگ چرخ جلو کوچک
  • بلبرینگ چرخ جلو بزرگ
  • بلبرینگ چرخ عقب
  • بلبرینگ کلاج
  • بلبرینگ واتر پمپ
  • بلبرینگ انتهای میل لنگ
  • بلبرینگ دیسک
  • بلبرینگ چرخ جلو رومانی کوچک
  • بلبرینگ چرخ جلو رومانی بزرگ

بلبرینگ های کشاورزی اس کا اف SKF به توجه به نیاز دستگاه های کشاورزی ساخته شده است از جمله این استاندارد ها می توان به کاردر دمای بالا، بارهای مختلف و محیط های خورنده اشاره کرد.یکی دیگر از قابلیت های بلبرینگ اس کا اف SKF که مصرف کشاورزی دارند، دارا بودن اب بند مناسب برای جلوگیری از ورود آلودگی به داخل بیرینگ می باشد.

همانطور که اشاره شد بلبرینگ های که در صنعت کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند چون طیف وسیعی از بلبرینگ های ماشین آلات کشاورزی و تراکتور ها و انواع کمباین ها را شامل می شوند تحت عنوان بلبرینگ کشاورزی اطلاق می شود.

بلبرینگ های کشاورزی چون همواره تحت بار های مختلف و نسبتاً سنگین هستند و معمولاً در محیط های آلوده کار می کنند، باید دارای کیفیت خوب و بالا و آب بند های قوی باشند. لذا توصیه می شود بلبرینگ های با کیفیت ژاپنی و اس کا اف و رومانی مانند (SKF , NACHI , KOYO , URB , NTN , …) استفاده شود.

همانطور که در بالا به آن اشاره شد بلبرینگ کشاورزی و بلبرینگ تراکتور فرگوسون و رومانی مورد استفاده باید کیفیت خوب و بالایی داشته باشد لذا مسئله ایی که در اینجا مطرح می شود این است که قیمت بلبرینگ ها نسبت به سایر برند های کیفیت پایین تر گران تر می باشند ؟!

لذا درست است کیفیت بلبرینگ اس کا اف، بلبرینگ رومانی و بلبرینگ ژاپنی بالا است اما گاهی این زیاد بودن قیمت به صرفه نیست لذا از طرفی بلبرینگ های چینی موجود در بازار نیز کیفیت مورد نظر را ندارند در این شرایط توصیه ما استفاده از بلبرینگ ها استوک یا دسته دوم ژاپنی و اس کا اف است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>