اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بلبرینگ

بزرگ ترین بلبرینگی که تا کنون ساخته شده است دارای چه قطری می‌باشد ؟بلبرینگ ها در صنعت دارای کاربرد فراوانی هستند از این رو دارای انواع و اندازه های گوناگون می باشند، مثلا بلبرینگ های خاص برای تجهیزات دریایی ممکن است تا چندین متر قطر داشته باشند و این بستگی به کاربرد آن بلبرینگ در صنعت دارد. حالا ممکن است این سوال پیش بیایید بزرگ ترین بلبرینگی که تاکنون ساخته شده است دارای چه قطری می‌باشد؟

شرکت Huisman یک شرکت فعال در سطح جهانی است و در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات صنعتی برای شرکت های بزرگ نفت و گاز و سیستم های انتقال نفت تجربه گسترده ایی دارد، و یکی از شرکت های پیشرو در زمینه حمل و نقل تجهیزات عظیم صنعتی و نصب آنها است.این شرکت هم اکنون در کشورهای هلند، استرالیا، برزیل، چین، جمهوری چک، نروژ، و ایالات متحده دارای.

این بلبرینگ ها متعلق به جرثقیلی (Crane Building) به طول 10000 متر هستند که روی سکوی نفتی مورد استفاده قرار می گیرند هستند. این پروژه پس از موفقیت این شرکت در سال 2012 برای ساخت بلبرینگی به قطر 14 متر انجام گرفت.البته باید توضیح داد که این بیرینگ ها دارای مصرف خاص هستند و به صورت محدود طراحی و تولید می شوند.

لذا مراحل طراحی و ساخت آن کاملاً اختصاصی می باشد برای توضیح بیشتر باید گفت اکثر بلبرینگ های که ما در صنعت استفاده می کنیم به صورت سری ساخته می شوند یعنی یک بلبرینگ با شماره فنی مشخص و ابعاد مشخص تولید و عرضه می شود اما در خصوص این بلبرینگ های خاص باید گفت که تمام مراحل ساخت آنها به صورت منحصر بفرد برنامه ریزی می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>